Coraz bliżej do premiery nowego iPhona 6 i prawdopodobnie pierwszego smart watcha od Apple. W internecie od dawna można zobaczyć przykładowe koncepcje wyglądu nowego nowego iPhona przygotowane przez fanów i fanatyków.
Jednak Jimmy Kimmel idzie zawsze o krok do przodu i wyśmiewa się z fanów produktów z nadgryzionym jabłkiem prezentując zegarek Casio za 20 dollarów z kiosku z naklejonym logiem Apple. Sami zobaczcie jak ludzie oceniali nowy produkt Apple który tak na prawdę nim nie jest. Uwaga filmik w języku angielskim.
Pokazuje to tylko jedno. Marketing i reklama Apple ma się bardzo dobrze i nutka tajemniczości jest na plus. Pomyślcie teraz czy Wasza reklama jest zaprojektowana w ten sposób, być może należało by pójść w kierunku tego giganta?
Jeżeli chcecie aby przeprowadzić audyt waszej reklamy i zaproponować zmiany w celu podniesienia sprzedaży zapraszamy do kontaktu.
Źródło: www.e-prom.com.pl
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz