Translate

piątek, 1 sierpnia 2014

iTime Smart Watch i wielka ściema roku

Coraz bliżej do premiery nowego iPhona 6 i prawdopodobnie pierwszego smart watcha od Apple. W internecie od dawna można zobaczyć przykładowe koncepcje wyglądu nowego nowego iPhona przygotowane przez fanów i fanatyków.

Jednak Jimmy Kimmel idzie zawsze o krok do przodu i wyśmiewa się z fanów produktów z nadgryzionym jabłkiem prezentując zegarek Casio za 20 dollarów z kiosku z naklejonym logiem Apple. Sami zobaczcie jak ludzie oceniali nowy produkt Apple który tak na prawdę nim nie jest. Uwaga filmik w języku angielskim.


Pokazuje to tylko jedno. Marketing i reklama Apple ma się bardzo dobrze i nutka tajemniczości jest na plus. Pomyślcie teraz czy Wasza reklama jest zaprojektowana w ten sposób, być może należało by pójść w kierunku tego giganta?

Jeżeli chcecie aby przeprowadzić audyt waszej reklamy i zaproponować zmiany w celu podniesienia sprzedaży zapraszamy do kontaktu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz