Translate

Marketing mobilny korzystacie?

Wiecie o tym, że słowo mobilny wywodzi się z łacińskiego mobilis, czyli ruchomy. Marketing mobilny jest więc związany z tymi nośnikami, które w jakiś sposób są ruchome, nie przywiązane do jednego miejsca. Marketing mobilny odnosi się do dwóch typów reklamy. Pierwszy z nich dotyczy reklamy np. jeżdżących billboardów lub samochodów emitujących przez megafon reklamę. Drugi typ dotyczy reklamy w nowoczesnych urządzeniach mobilnych np. telefony komórkowe. 

Zastanawiacie się gdzie najbardziej upowszechnił się marketing mobilny? Okazuje się, że w Europie i Azji.

Pierwsze reklamy na telefony komórkowe dotyczyły czasowych obniżek na doładowania do telefonu lub atrakcyjnych warunków dla osób przedłużających umowę u danego operatora - pamiętacie? Do tej pory otrzymujemy sms reklamowe od wróżek i informacje z ofertami od operatorów.

Źródło: http://planeria.pl/

Pierwsza zarejestrowana kampania mobilnego marketingu miała miejsce w 2002 roku, a od 2010 roku powstał wielki bum na tego typu reklamy.

Zastanawiacie się jakie zalety ma mobilny marketing:
  • spersonalizowany przekaz,
  • natychmiastowe dotarcie do grupy docelowej, która stale się powiększa,
  • elastyczną interakcję z odbiorcą i możliwości zwrotne (reakcja adresata), które nie są wykorzystywane w innych typach reklamy,
  • wysoki poziom skuteczności, pozytywny odbiór przez grupy docelowe,
  • budowę bazy konsumentów,
  • budowę świadomości marki jako innowacyjnej.
A czy Wasza firma korzysta z reklamy mobilnej? Być może już pora zacząć, pamiętajcie im dłużej zwlekacie tym więcej czasu konkurencja ma na przejęcie Waszych klientów. Wyślijcie zapytanie do nas i przekonajcie się, że wcale nie jest to takie drogie ;-)

Źródło: www.e-prom.com.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz