Translate

niedziela, 24 sierpnia 2014

Czy wasze logo jest rozpoznawalne?

"Znak handlowy jest najważniejszym źródłem niematerialnej wartości przedsiębiorstwa” – powiedział w wywiadzie dla „Forbesa” David Haigh. Założyciel firmy konsultingowej Brand Finance, specjalizującej się w ocenie wartości marek, z pewnością wiedział, co mówi.

Dość często zdarza się, że logo naszej firmy nie jest projektowane przez specjalistów w tej branży. Skutkuje to tym, że nasze logo jest dość podobne do konkurencji, pomimo, że nikt od nikogo nie "odgapiał". Wytłumaczenie jest proste zawsze znajdzie się dwóch takich samych grafików, którzy w tym samym czasie trafią na ten sam pomysł i stąd te podobieństwa.

Szukaliście kiedyś firmy budowlanej? Większość logotypów zawiera dom i napis pod spodem? Nie wierzycie - sami sprawdźcie.

Patrząc na liderów jak Coca-Cola, Pepsi, Nike, Adidas oraz idąc w branże specjalistyczną Boeing, BMW, Audi. Ich logotypy nie są idealnym odzwierciedleniem nazwy i działalności firmy, a są najbardziej rozpoznawalne, nie tylko dzięki reklamie, ale także dobrze zaprojektowanym logotypie.

Sprawdźcie teraz swoje logo i pomyślcie czym ma one ten potencjał jak firmy wymienione przed chwilą? Jeżeli nie, to ile już je macie, może pora je odświeżyć, dostosować tak aby stało uzyskało ten potencjał który przynosi rozpoznawanie i klientów?

Wyślijcie zapytanie do nas. Nie potrzeba na to dużej ilości czasu, a i wykonanie logotypu premium nie jest tak kosztowne jak Wam może się zdawać. Wszystko odpiszemy Wam w mailu zwrotnym ;-)

Źródło: http://www.lepszypoznan.pl/

Źródło: Niesforny blogger www.e-prom.com.pl 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz