Translate

Smartfony przejmują rynek Internetu


W dobie smartfonów stwierdzenie Hansa Vestberga, który zauważył, że w ciągu jednej minuty na świecie aktywowanych jest więcej urządzeń mobilnych niż rodzi się dzieci jest z jednej strony szokujące jak i wyznacz trend rozwoju technologii mobilnych. Jak możemy zobaczyć żyjemy w świecie mobile. Tak na prawdę około 4 miliardów ludzi ma dostęp do tej technologi gdzie dla porównania ze szczoteczki do zębów korzysta oko 3,5 miliarda.

W Polsce według przeprowadzonych badań przeciętny użytkownik smartfona patrzy na niego 150 razy. Jak wiemy oprócz samego patrzenia (np. na zdjęcie bliskiej nam osoby) przeglądamy internet, robimy zakupy i sprawdzamy pocztę. Sam jestem zapisany na kilka newsletterów i muszę powiedzieć że nie spotkałem się z wersją mobilną newsletter nie mówiąc o rzadkości spotkania responsywnego sklepu internetowe w porównaniu do tradycyjnych desktopowych.  

Oczywiście za wielką wodą sytuacja ta wygląda zupełnie inaczej. Sklep który nie wyświetla się poprawnie na smartfonach traci miesięcznie kilka tysięcy USD miesięcznie. W naszym kraju coraz więcej sprzedawców otwierając nowy sklep pyta o technologię mobilną. Jest to dobry kierunek rozwoju niestety profesjonalnych firm z doświadczeniem jest bardzo mało i ceny czasami potrafią ściąć z nóg, dlatego rezygnujemy z nowych technologi na rzecz stałych obitych i tańszych.


Jeżeli ktoś zadałby mi pytanie czy należy inwestować w technologię mobilną odpowiadam zdecydowanie TAK. Warto czasami dłużej poszukać i znaleźć konkurencyjną ofertę. Jeżeli chcecie poznać naszą ofertę zapraszamy do kontaktu pod adresem: biuro@e-prom.com.pl.

Oprócz tworzenia stron, sklepów internetowych zajmujemy się obsługą kont aukcyjnych generując większą sprzedaż z miesiąca na miesiąc na allegro jak i w Waszym sklepie internetowym.



Pełen zakres usług dostępny jest na naszej stronie www.e-prom.com.pl/oferta/

Ten wpis możemy podsumować następująco:
  • Tworząc nowy sklep, zróbmy go koniecznie również w technologii mobilnej
  • Jeżeli obroty naszego sklepu internetowego utrzymują się lub co gorsza spadają w dół skorzystajmy z doświadczenia firm zewnętrznych które zajmują się tym od kilku lat i posiadają duże doświadczenie na tym rynku
  • Poświećmy więcej czasu na znalezienie konkurencyjnych ofert, zamiast decydować się od razu na pierwszą znalezioną ofertę
Źródło: blogger www.e-prom.com.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz