Translate

Nowoczesne formy reklamy tylko u nas

Jak wiemy rodzajów reklam jest tysiące. Każda firma chce się wyróżnić i zdobyć klientów konkurencji. Ostatnio pisałem o wyśmiewaniu Apple przez Samsunga chodziło nie tylko o smartfony ale również o tablety.

To co zaraz Wam pokaże przeszło moje najśmielsze oczekiwania. O trollingu w internecie na pewno słyszeliście, ale aby firma zastosowała go w reklamie?


Jak możemy zobaczyć DHL z trollował firmy kurierskie oklejając swoją przesyłkę specjalną folią która po schłodzeniu przybrała kolor czarny i niewidoczne napisy "DHL is faster". Po tym jak temperatura wróciła do normy i folia podgrzała się ukazał się piękne napisać reklamujący. Można określić to jako MISTRZOSTWO.

Zastanawiacie się jak przygotować reklamę w internecie aby miała tysiące wyświetleń, ba nawet 74 miliony?

Zatrudnijcie Jean-Claude Van Damme i postawcie go na lusterkach Waszego Volvo ;-)


Myślicie, że do tego trzeba dużych pieniędzy. Okazuje się, że nie. Wystarczy dobry pomysł i można na podstawie jednej reklamy zrobić parodię i zareklamować film 22 Jump Street (P.S. żałuje ze nie zrobią trzeciej części, ale koniecznie obejrzyjcie to co po zakończeniu ;-) ) mając prawie 15 milionów wyświetleń!


Jaki cel ma ten artykuł oprócz pokazania reklam na youtube? Przede wszystkim nie należy bać się konkurencji i jeżeli mamy produkt o wiele lepszy jakościowo i cenowo to należy to pokazać.

Po drugie jeżeli nie stać nas na wynajęcie znanego aktora jak Portugalska sieć spożywcza posiadająca ponad 2400 sklepów w Polsce i Volvo to zróbmy parodię reklamy. Dlaczego parodię?

Ponieważ pierwszą czynnością po tym jak obejrzymy fajną reklamę, teledysk szukamy własnie parodii w internecie. Pozwoli to nam dotrzeć do 1/4 grupy ludzi w internecie co pierwsza reklama. To prawdopodobnie tak lepisze niż reklama w TV którą najczęściej przełączamy, a koszt jej przygotowania to tylko kilka procent wydanej kwoty.

Na koniec aby nie było tylko z za granicy coś z Polski. Kojarzycie Mafia dla Psa? Polska Fundacja na rzecz zwierząt Przytul Psa chciała zebrać kwotę 50 tyś złotych na pomoc psiakom. Okazało się ze reklama została wyświetlona 3.5 mln razy i zebrano kwotę równą 205% i to w niecałe 2 miesiące.


Jeżeli nie macie w tym momencie dobrego pomysłu na nową reklamę napiszcie do nas na pewno coś Wam doradzimy, abyście zwiększyli sprzedaż szczególnie tą w internecie.

Źródło: Niesforny blogger www.e-prom.com.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz