Translate

piątek, 11 lipca 2014

Czy tani sklep na raty się opłaca?

W internecie można zobaczyć masę ofert na sklepy internetowe. Ceny są na prawdę różne, a najbardziej kuszące są ten najtańsze.

Większość tych najtańszych opartych jest na darmowych szablonach lub szablonach wykonanych przez firmy udostępniające sklepy internetowe. Dokładnie mówiąc jest baza 20-stu szablonów które po prostu się wybiera z Panelu administracyjnego. Niestety nie jest to rozwiązanie najlepsze, ponieważ:

http://www.leatherjacketmaster.com/
  • Kolorystyka szablonów nie nawiązuje do logo naszej firmy i zakresu działalności.
  • Są liczne ograniczenia w stylu wyglądu, układu jak i ilość produktów.
  • Często cena zamówienia indywidualnej grafiki jest bardzo wysoka i polega na zmianie kolorystyki bez schematu , a w podobnej cenie możemy mieć sklep z zaprojektowaną indywidualną grafiką
  • Najczęściej brak jest możliwości rozszerzenia sklepu o dodatkowe moduły,
  • Jesteśmy skazania na nakładane nam ograniczenia przez firmę udostępniającą skrypt, czyli nie mamy możliwości zmiany układu, animacji slajder czy dodania bloku komentarzy allegro.
  • Podliczając łączną cenę w przypadku zakupy, czy dzierżawy miesięcznej sklep na przestrzeni 2 lat wychodzi drożej niż zaprojektowanie go według naszych wymagań z indywidualną grafiką.
Dlaczego więc te firmy mają klientów, skoro ich produkty nie są najlepsze?

Ponieważ dużo jest chętnych na otwarcie własnego sklepu i często atrakcyjna cena 50zł miesięcznie jest do tego kluczem, a jak już zatowarujemy swój sklep to później na prawdę ciężko jest przejść na inny system.

Właśnie tutaj jest ten haczyk na który nabiera się większość klientów. Nie mamy możliwości zmiany lub zmiana jest bardzo kosztowna. Dlatego powinniśmy przemyśleć sprawę tego typu sklepów internetowych i rozeznać się w rynku szukając konkurencyjnej ceny na sklep "z indywidualną grafiką". Indywidualność i rozpoznawanie marki jest najważniejsze nie od dziś. Można to zobaczyć na przykładzie Nike, Adidas, Coca-Cola, czy Lay's.

Zastanawiacie się drodzy czytelnicy dlaczego zdradzamy sekrety i wskazujemy błędy tego typu rozwiązania? Odpowiedź jest krótka, dużo małych firm wysyła do nas zapytania ofertowe na przeniesienie sklepu z tego typu serwisów, dlatego chcemy ustrzec nowych przedsiębiorców przez popełnieniem błędu który może być na dla nich później na prawdę kosztowny.

Źródło: Niesforny blogger www.e-prom.com.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz