Translate

poniedziałek, 14 lipca 2014

iPad czy Galaxy Tab S

Jak wiadomo na rynku trwa wielka walka pomiędzy #Apple i #Samsung. Ostatnio można było zobaczyć reklamę porównującą #iPhona 5S z #Galaxy S5. Reklama była dość fajnie zrobiona i mocno atakowała największy problem  iPhona czyli baterię, która jak możemy przeczytać w opiniach potrafi trzymać mniej więcej 10h przy standardowym jego korzystaniu .

Teraz Samsung dalej nie ustępuje i zaatakował #iPada. Dwie nowe reklamy pojawiły się ostatnio w internecie.

W pierwszej możemy zobaczyć funkcję podziału ekranu #Galaxy #Tab S (znana graczom konsolowym w trybie multiplayer od bardzo, bardzo dawna) dzięki czemu możemy oglądać film i mecz czy pracować i mieć otwarte dwa dokumenty. Ciekawą funkcją jest integracja z smartfonem, dzięki czemu możemy wszystko wykonywać na naszym tablecie podczas gdy nasz telefon się ładuje. Obejrzyjcie pierwszy spot przez drugim który za chwilę opisze.


Drugi spot prezentuje jak wygląda jakość wyświetlanego obrazu na iPad (LCD) i Galaxy Tab S (AMOLED). Jak widać różnica jest dość spora. Nie ma co w tym miejscu dużo opisywać trzeba zobaczyć to samemu.


Po tych reklamach warto zastanowić się nie tylko nad zakupem tableta jednej czy drugiej firmy, a szczególnie nad reklamą. Czy reklama wszej firmy też pokazuje to czym wyróżniacie się przed konkurencją? Czy uważacie, że powinna iść właśnie w tym kierunku?

Jeżeli jesteście zainteresowani profesjonalna reklamą, które nie tylko wskaże czym wyróżniacie się od konkurencji ale zwiększy waszą sprzedaż internetową skontaktujcie się z nami. Posiadamy dużo zadowolonych klientów oraz nie jesteśmy ograniczani korporacyjnymi zasadami i myśleniem.

Źródło: blogger www.e-prom.com.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz