Kampania Allegro ma na celu jedno, ściągnięcie i zainstalowanie aplikacji mobilnej na swojego smartfona. Jak wiemy w ogóle już nie rozstajemy się z naszym smartfonem, a jak pisałem ostatnio patrzymy na niego nawet 150 razy dziennie. Po przeanalizowaniu podanych danych możemy wyciągnąć wnioski, że my wczasowicze w czasie naszego urlopu skorzystamy z aplikacji mobilnej i kupimy coś na Allegro, tylko musimy mieć aplikacje w naszym smarfonie;-)
Sama kampania dość mocno reklamowana w Internecie i bardzo trudno na nią nie trafić. Sugeruje to że Allegro bardzo mocno pragnie sprzedać klientom swoją aplikację.
http://www.allegro.pl/
Miałem ostatnio możliwość testowania aplikacji na prawie dwuletnim modelu Smasung Galaxy Gio, Samsungu Galaxy S3 i S4. Muszę powiedzieć, że na wszystkich aplikacja działa poprawnie (oprócz Gio, klikania na wyszukiwarkę czasami zamiast pojawić się klawiatura przeskakuje do strefy marek ;-( ). Niestety ekran 3.20'' Gio to zdecydowania za mały. Wyszukiwanie jest bardzo męczące jak i samo przeglądania. W przypadku 4.8'' S3 i 5.0'' S4 jest to na prawdę fajne i ergonomiczne. Moje testy zakończyły się zakupem bezprzewodowej myszki komputerowej i nowym portfelem.
Niestety nie wszyscy mogą sobie pozwolić na posiadanie tak drogiego smartfona więc jak widać aplikacja Allegro nie jest na użytkowników których smartfon kosztuje w granicach 300-400zł ze względu na mały ekran, a aplikacja nie jest dostosowana do małych ekranów.
http://www.geektoys.pl/
Podsumowując:
- Kampania jak i czas jej rozpoczęcia 10/10pkt. Czas jest idealny.
- Reklama trochę nawiązuje do Doogle z mistrzostwami. Litery zostały zastąpione przez smartfony.
- Mobilna aplikacja Allegro bardzo fajna tylko dla posiadaczy smartfonów z wyższej półki.
- Bardzo rozwojowy temat, sprzedaż online i smartfony.
Polecamy także poprzedni wpis "Smartfony przejmują rynek Internetu".
W naszej ofercie jest także obsługa kont allegro, zapraszamy do zapoznania się z ofertą i informacjami jak wyróżnić się spośród innych sprzedawców.
Źródło: www.e-prom.com.pl
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz