Translate

środa, 3 lutego 2016

Zdjęcie produktu w sklepie jakie powinno być?

Coraz więcej sklepów internetowych powstaje, na prawdę przeróżnych. Dziś każdy chce sprzedawać w internecie, a pomimo tego, że mamy wspaniały opis stricte pod SEO i klienta sprzedaży nie ma.

Pytanie dlaczego?
Odpowiedź jest prosta, większość z nas kupuje "oczami". Czyli po prostu ten produkt musimy zobaczyć, oglądnąć a najlepiej dotknąć, choć tutaj odchodzimy już od tego. Więc najcenniejsze jest zdjęcie oferowanego produktu dopiero później opis. Jakość zdjęcia oraz odpowiedni kadr świadczy o tym, że produkt mamy dostępny na stanie i nie działamy na zasadzie drop shippingu, gdzie produkty wysyłane są z hurtowni, od importera czy dostawcy.

Ma to związek przede wszystkim z czasem realizacji, a w dodatku więcej znajdziemy klientów gdy nasze zdjęcia będą wykonane na podobnym poziomie oraz będą tylko nasze. Klienci częściej sięgają po te produkty. Ten trend można zobaczyć w szczególności na allegro.



Wykonując zdjęcia samemu przedstawić możemy więcej szczegółów niż producent w tym wypadku. Na pewno znajdzie się kilka osób które stwierdzą, że zdjęcia od producentów są w porządku i nie warto inwestować dodatkowych środków. W tym przypadku dobrze jest się zastanowić. Czy chętniej kupicie produkt z zdjęciem wykonanym indywidualnie, czy od producenta?

Źródło: e-prom.com.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz