Translate

Gadżety na stoiska reklamowe czyli o marketingu na targach

Targi do tej pory to jedna z form na złapanie kilku kontaktów biznesowych pomiędzy firmami i wzmocnieniem własnej marki. Na targach co godzinę setki osób odwiedzają przeróżne stanowiska, pobierają materiały reklamowe, gadżety oraz zostawiają kontakt do siebie.

Dziś będzie właśnie o tych gadżetach. Które lepiej wybrać te tanie, czy te droższe? Okazuje się, że wszystko zależy do branży w jakiej pracujemy. Jeżeli jest to branża specjalistyczna, która dociera do małego grona firmy czy klientów to rozdawanie tradycyjnych długopisów będzie mijać się z celem. Tego typu gadżety przeznaczone są do rozdawania na masową skalę gdzie chcemy wzmocnić markę na rynku ogólnopolskim czy zagranicznym. 

Jeżeli więc sprzedajemy maszyny do obróbki drewna, naszym gadżetem nie będą zainteresowane firmy transportowe, a klient który posiada tartak o wiele bardziej ucieszy się z parasolki z naszym logiem niż długopisu, który szybko gdzieś zgubi. Z parasolem jest o wiele lepiej ponieważ jego nie jest tak łatwo zgubić, choć i tacy ludzie się zdarzają. 

Jeżeli uważasz, że parasol to zbyt droga inwestycja, może powinieneś pomyśleć o kubku termicznych na kawę, który już od roku robi furorę na Polskim rynku, a jego cena nie jest wygórowana. Dobrym przykładem dla branży specjalistycznej są wszelkiego rodzaju torby, szczególnie ze względu, że zawsze są przydatne, a na laptopa dziś już rzadko można spotkać torbę w zestawie.



Oczywiście, nie będziemy skupiać się tylko na branży specjalistycznej. Wszelkiego rodzaju notesy, zeszyty, breloki, wcześniej wspomniane długopisy są na skalę ogólnopolska jak najlepsze. Ich cena jest bardzo niska, a docieramy do bardzo szerokiego grona odbiorców. Choć część pewnie gdzieś zapodzieje te gadżety to i tak przy ilości rozdanych 1000 sztuk długopisów będzie ty tylko kilkanaście procent.

Wszystko więc zależy od prowadzonej przez nas działalności, jeżeli chcecie abyśmy ocenili i doradzili Wam najlepsze rozwiązanie skontaktujcie się z nami:

☎ 792 817 241 ➤ biuro@e-prom.com.pl   e-prom.com.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz