Translate

czwartek, 11 lutego 2016

Cele ecommerce, konwersja i odwiedziny

Prowadzicie sklep internetowy, który nie przynosi zysków takich jakbyście chcieli i szukacie rozwiązania  dlaczego tak się dzieje? Czy marketing jest za słaby, czy na reklamę wydajecie za mało? 

To wszystko można sprawdzić i odpowiedni zmienić. Wystarczy do tego nic innego jak Google Analytics i odpowiedni ustawienie. Pierwsze co powinniśmy ustawić w naszym sklepie to konwersje aby wiedzieć dokładnie ile wejść na nasz sklep zakończyło się zakupem i jaki jest to procent wszystkich odwiedzin. Dzięki temu będziemy mogli dokładnie prześledzić kroki użytkownika, które przeszedł. Być może kluczem są dodanie zamówień bez zakładania konta, dużo ludzi wybiera tą opcję, ponieważ nie chcą się wszędzie rejestrować, a zakupy często robią jednorazowo. Mają już takie dane po miesiącu, możemy odpowiednio zmienić strategię lub ja zoptymalizować osiągając lepsze efekty. 



Drugą czynnością są Cele ecommerce dzięki którym poznamy dokładniejsze wydatki. W tym narzędziu określamy dokładnie ile środków wydaliśmy na reklamę oraz ile na nich zarobiliśmy. Jest to obecnie najlepsze rozwiązanie dla sklepów i optymalizacji. Jeżeli wydatek stanowi tylko część naszej marży możemy być zadowoleni, jeżeli jest on równy lub większy to coś jest nie tak z kampanią i jak najszybciej trzeba to poprawić.

Jeżeli chcesz aby nasz specjalista przeglądnął twoją kampanię, skontaktuj się z nami już teraz. Nie trać budżetu na kliknięcia, ponieważ nie warto!

Źródło: e-prom.com.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz