Translate

piątek, 5 lutego 2016

Optymalizacja sklepu pod SEO

Aby dobrze wy pozycjonować sklep internetowy w Google trzeba pamiętać o kilku złotych zasadach, których należy przestrzegać.

Po pierwsze należy pamiętać o tym, aby nie stosować zasad black SEO. Oprócz tego, że nam nie pomogą to na pewno nam zaszkodzą, gdy zostaną wykryte. Spora część firm pozycjonerskich stosuje te taktyki aby pokazać klientowi szybko efekty, niestety odzyskanie później zaufani w Google nie jest już tak proste oraz wymaga bardzo dużych nakładów pracy co wiąże się z większymi kosztami. Dlatego nie należy wierzyć w efekty po miesiącu czasu. Minimalny czas to 3 miesiące na jakąkolwiek skuteczność.

Jeżeli w tym momencie nie mamy odpowiednich środków, a chcemy już osiągnąć znaczny efekt przy niskim koszcie wystarczy na początek optymalizacja strony pod SEO. Dzięki sprawdzonym metodą przez pozycjonerów uzyskamy efekt może nie pierwszej strony w Google ale drugiej czy trzecie z której łatwiej będzie wskoczyć na wymarzoną pozycję TOP 1-3 czy TOP 10.

Social media. Tak na prawdę nikt do końca nie potwierdził informacji w jaki sposób social media wpływają na pozycjonowanie. Faktem jest, że jeżeli dobrze prowadzimy konta społecznościowe stosują odpowiednie praktyki nie tylko zyskujemy potencjalnych klientów z tego źródła, a także nasza witryna jest lepiej kwalifikowana w Google pod kątem unikalnych odwiedzin. Więc tak na prawdę dobre prowadzenie konta na facebooku czy innych portalach społecznościowych ma wpływ na pozycjonowanie choć jak wspominałem nikt tego oficjalnie nie potwierdził.

Taka ciekawostka na koniec. Aby strona internetowa była wysoko wy pozycjonowane wpływa aż 200 różnych czynników na to i tylko należyte operowanie nimi da nam skuteczny efekt.

Źródło: e-prom.com.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz