Translate

wtorek, 9 lutego 2016

E-mail marketing czy warto w to inwestować?

Większość ludzi uważa, że e-mail marketing jest zły i ponieważ codziennie jesteśmy zalewani kilkoma lub kilkunastoma mailami dotyczących przeróżnych reklam. Oczywiście nie wliczajmy do tego spamu, który potrafi przychodzić nawet co godzinę, jeżeli nie mamy odpowiedniego filtru pocztowego. Kilka lat temu znalazł się na to sposób i był nim własnie gmail czyli poczta od Google która w 99% procentach blokuje spam, a co najważniejsze nie ma konieczności odczytywania reklam za to, że mamy skrzynkę pocztową za darmo. Oczywiście Google w inny sposób na tym zarabia, ale jest to mniej uciążliwe niż w przypadku innych darmowych konto pocztowych.



Gdyby od początku spam był tak dobrze blokowany jak robi to Gmail to na pewno nie bylibyśmy tak bardzo zniechęcanie do e-mail marketingu i chętniej byśmy po niego sięgali. Dziś są zarówno zwolennicy jak i przeciwnicy e-mail marketingu i każdy z nich ma swoje racje, ale jeżeli chcemy zacząć z e-mail marketingiem i nie mamy bazy osób to o wiele lepszym rozwiązaniem okaże się obsługa konto społecznościowych. Dzięki temu w szybszy sposób dotrzemy do większej ilości osób, a poprzez zorganizowanie konkursu możemy stworzyć własną bazę mailową, którą później będziemy mogli wykorzystać do e-mail marketingu. 

Naszym zdaniem i doświadczeniem, jeżeli nie jesteś wielką korporację lub bardzo znaną marką nie warto poruszać tematu e-mail marketingu.  O wiele lepiej jest się skupić na mediach społecznościowych, które dają policzalny efekt widoczny każdego dnia.

Źródło: e-prom.com.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz