Translate

niedziela, 18 stycznia 2015

Czy sklep powinien mieć bloga?

Dość częste pytanie zadawane na różnych portalach SEO i mające dwie różne odpowiedzi. Najważniejsze jest to, że jeżeli w naszym sklepie, co chwila pojawiają się nowe produkty wraz z opisem, który nie zajmuje pięciu linijek, to taki blog jest zbędny ponieważ robot Google widzi zmiany na naszej stronie i to mu się bardzo podoba. 

W przypadku gdy mamy sklep zatowarowany i żadne nowości nie dochodzą taki blog jest potrzebny. Ponieważ musimy pokazać robotowi, że nasza strona nie jest martwa.

Content is a King to do tej pory najskuteczniejsza metoda pozycjonowanie, także unikatowe opisy na stronie są potrzebne. Prowadzenie bloga w pierwszej wersji może być tylko dodatkiem, ale nie możemy duplikować opisów ze sklepu wtedy pozycja sklepu spadnie. 

Jeżeli chcecie abyśmy sprawdzili, czy Wasz sklep jest przyjazny pod pozycjonowanie dajcie nam znać. Chętnie przeprowadzimy audyt sklepu i podpowiemy jak wypozycjonować sklep w wyszukiwarce Google.


Źródło: www.e-prom.com.pl


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz