Translate

czwartek, 7 kwietnia 2016

Reklama w aplikacjach mobilnych

Niektórzy uważają, że świat bez reklam byłby piękny. Telewizje lepiej by się oglądało, radia słuchało czy internet przeglądało. Niestety reklamy są potrzebne jeżeli dalej chcemy mieć coś za darmo. Wyobrażacie sobie opcję płacenia za każdy film oglądany w TV czy przeglądaną stronę www, lub specjalne karty na radio?

Choć pierwsze dwie opcję są możliwe to raczej nikomu by go gustu nie przypadły. Właśnie z tego powodu są reklamy. Wiadomo, że niektóre stacje i portale przesadzają i to sporo ale nie mamy na to wpływu ani też nasze prośby nie będą wysłuchane. Tak na prawdę powinna być większa równowaga miedzy reklamami i czasem wyświetlania oraz ilością. Dobrym przykładem są niektóre aplikacje na Androida, tylko podczas pauzy w grze reklama się wyświetla oczywiście w przypadku gdy nie mamy wersji płatnej. Oczywiście są też wady jak mikropłatności, niektóre gry są tak zaprojektowane, że prawie konieczny jest zakup pakietu lub uzbieranie odpowiedniego poziomu zajmie nam bardzo długo.



Kolejnym faktem jest, że każdy chce zarobić nie tylko reklamodawcy ale także firmy które te reklamy zlecają. Między nimi powinna być o wiele większa równowaga i powinny być bardziej przyjazne użytkownikowi niż wielkiemu zarobkowi w każdej sytuacji.

Taką równowagę można zobaczyć na niektórych fanpagach, które są bardziej przyjazne fanom niż nastawione na sprzedaż. Przekazują informacje, pomagają klientom, odpowiadają na pytania a nie tylko dzień w dzień produkt i jego reklama. Chcecie zobaczyć jak taki fanpage wygląda? Napiszcie do nas podeślemy Wam kilka realizacji.

Źródło: e-prom.com.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz