Translate

poniedziałek, 18 kwietnia 2016

Google AdWords czyli pomoc do SEO

Google AdWords to początkowo były reklamy tekstowe, później doszły graficzne i animacje we flashu, które ostatecznie przekształcono w HTML5. dzięki AdWords już w ciągu kilku minut po uruchomieniu kampanii reklamowej możemy być na pierwszej pozycji w Google. 

Oczywiście nie jest to pozycja organiczna, ale reklama nad nią. Pierwsze trzy pozycje są zazwyczaj drogie, ale nic nie stoi na przeszkodzie aby być na pozycji o 4-10 po prawej stronie. Reklama w tym miejscu też jest klikana przez użytkowników może rzadziej niż TOP3 ale za to tańsza nawet o kilkadziesiąt procent, a gdy nie mamy dużego budżetu jest to dobra forma na start. Z czasem jak konwersja ruszy w górę zaczniemy zarabiać wtedy będziemy mogli powalczyć o klientów wyżej. Nie ma co "pchać się z motyką na słońce" jak mówi przysłowie i lepiej zacząć jeść małymi kęsami.

Wydanie dużej kwoty na reklamę nie jest także gwarancją sukcesu. Aby odnieść sukces należy umiejętnie ustawić kampanię aby generowała sprzedaż nie tylko koszty. Właściwe ustawienie jest tego gwarancją. Jeżeli chcecie abyśmy przeprowadzili dla Was analizę słów kluczowych oraz miesięczny koszt kampanii skontaktuje się z nami.


Wracając co tematu, opinii na temat tego czy AdWords pomaga w linkach organicznych jest mnóstwo zarówno na tak jak i na nie. Tak na prawdę ciężko z tego coś wywnioskować, faktem jest, że zanim zaczniemy pozycjonowanie i dojdziemy do określonej pozycji TOP10 przez 3 miesiące jesteśmy najczęściej uziemieni, warto wtedy właśnie skorzystać z AdWords i przez ten czas promować naszą markę, która przez ten okres może być martwa.

Źródło: e-prom.com.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz