Translate

czwartek, 31 marca 2016

Dbamy o klientów sklepu internetowego jak?

Jeżeli posiadamy sklep internetowy zarówno już kilka lat czy dopiero kilka miesięcy ważne jest dbałość o szczegóły. Aby nowości pojawiały się często, było dużo okazjonalnych produktów no i ceny konkurencyjne, ale to nie wszystko.

Najważniejsza jest obsługa klienta, aby na wszystkie maile odpowiadać w ciągu 24h od ich nadejścia oraz odbierać wszystkie rozmowy telefoniczne czy oddzwaniać na numery telefonów, które mamy w nieodebranych. Jeżeli klient raz już do nas trafi to na pewno zostanie na dłuższy czas dlatego warto mocno walczyć o nowego klienta, ale nie oznacza to, ze tych których już mamy zostawiamy. Relacje z klientami można podtrzymywać na wiele sposobów. Pierwszym z nich jest e-mail marketing (oczywiście dla tych którzy wyrazili zgodę) drugie to specjalne promocje w stylu. Po zalogowaniu się klient widzi informacje: "Dziękujemy, że jesteś z nami, już teraz odbierz kupon 3% rabatu na Twoje zakupy" lub jakiś gratisowy produkt do zamówienia tylko dziś. Także dobrze sprawdzają się punkty lojalnościowe. Im więcej kupimy, tym będziemy mieć taniej przy kolejnych zamówieniach. Punkty lojalnościowe warto wdrożyć jako pierwszą możliwość ponieważ z doświadczenia dają najwięcej.



Jesteś zainteresowany szczegółami lub innymi rozwiązaniami, które stosujemy, skontaktuj się z nami.

Źródło: e-prom.com.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz