Translate

piątek, 8 stycznia 2016

Czas zabrać się nie tylko do pracy ale także do rozwoju firmy i ekspansji rynków zagranicznych.

Ostatnie 2 dni zostało wszystkim, którzy zrobili sobie grudniowe wakacje. Teraz większość zacznie pracę pełną parą w Agencjach Marketingowych, Reklamowych i Interaktywnych. Pora więc rozpocząć projekty, które do tej pory leżały w szufladzie i czekały na nowy rok.

Także większość firm czekała na rozpoczęcie omawianych jeszcze w stary roku tematów. Jakoś tak mamy, że lubimy rozpoczynać nowe projekty z nowym rokiem niż pod koniec starego.

O tym co będzie w tym roku królować na rynku pisaliśmy kilka dni temu i warto poświęcić kilka minut na powrót. Po pierwsze to sprzedaż zagraniczna wzrasta wykładniczo w porównaniu do poprzednich lat. Jeszcze kilka lat temu kilka firm się na to decydowało, dzisiaj robi się powoli standardem, ale jeszcze długa droga. Prawdopodobnie przyszłe 2 lata będą przełomowe i większość sklepów oprócz tego, że będzie dostosowana do urządzeń mobilnych będzie posiadała przynajmniej 3 wersje językowe. Jeżeli w tym momencie pukacie się wskazującym palcem w czoło to możecie być mocno zaskoczeni. Od lat obserwujemy trendy na rynkach zagranicznych oraz w Polsce odpowiednio wyciągając wnioski dla naszych klientów co skutkuje wzrostem sprzedaży. Rok temu pisaliśmy o tym, że 2015/16 będzie rokiem Responsive Web Design w Polsce i mieliśmy racje. Dzisiaj 90% stron powstaje w tej technologii jak również jest do nich przekształcana.








Najciekawszą informacją ostatnich dni jest ilość informacji które generujemy każdego dnia. Patrząc wstecz 25 lat od początku produkcji masowej komputerów osobistych i rozwoju internetu wyprodukowaliśmy dokładnie tyle danych co w ciągu ostatnich dwóch lat, a co ważniejsze do 2020 czyli za niespełna 4 lata ma ich być aż 44 biliony GB. Więc jeżeli nie weźmiecie się teraz za media społecznościowe i reklamę na nich to w ciągu kilku tygodni możecie zginąć w tym gąszczu lub być całkowicie zakopani przez konkurencję.

Pora więc zakończyć urlopowanie i pomyśleć nad tym aby nie tylko nasza firma przetrwała w wirtualnym świecie ale także płynę z jego prądem, a najlepiej jako czołowy gracz.

Źródło: e-prom.com.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz