Translate

czwartek, 2 lipca 2015

Błędy w sprzedaży internetowej czyli na co zwracać uwagę wystawiając produkty!

Większości z nas zdarzyło się kupić coś przez Internet. Jednak jak w codziennym życiu tak samo w sieci nie możemy ustrzec się przed występującymi w nich błędami. Dzisiaj opiszemy kilka błędów, które popełniają sprzedawcy zniechęcając nas tym samym do robienia zakupów na Internecie.  

 


1. Błędy w cenie towaru

Umieszczasz produkty w swoim sklepie internetowym, po kilku godzinach orientujesz się, że zamiast 5000 tys. na stronie widnieje cena 50 zł. Jesteś przerażony a zamówienie złożyło już sporo osób. Takie przypadki zdarzają się bardzo często, najczęściej takie sytuacje są rozstrzygane na podstawie regulaminu sklepu internetowego, jednak, gdy wg. regulaminu doszło do sprzedaży Ty masz wielki problem i średnią szansę na odzyskanie pieniędzy. Patrz na to, co robisz i dokładnie sprawdzaj ceny, lepiej zapobiegać niż leczyć. Lepiej sprawdzić aukcje 3 razy niż popełnić nieodwracalny błąd.

 

2. Źle wysłany towar nie zgodny z zamówieniem

Oprócz tego, że umieszczasz swoją ofertę w Internecie, jesteś również odpowiedzialny za wysłanie odpowiedniego produktu do klienta. I kto ponosi koszty przesyłki przy zwrocie towaru? Tutaj zdania są podzielone, prawo unijne mówi, że konsument powinien ponieść koszty, jeżeli sprzedawca zaznaczył to w regulaminie. Jednak, jeśli nie zostało zawarte w umowie, wtedy sprzedawca musi ponieść wszystkie koszty konsumenta.
Musisz pamiętać, że wszystkie informację, które mogą być niejednoznaczne najlepiej ich rozwiązanie umieścić w regulaminie swojego sklepu tak żeby wszystko było jasne przed pojawieniem się problemu. Jasno umieszczając warunki działania Twojego sklepu unikasz problemów oraz jesteś uczciwy wobec Twojego potencjalnego przyszłego klienta.


Błędy oczywiście mogą przytrafić się każdemu. Jednak jeśli chcesz sprzedawać swoje produkty i odnosić sprzedażowe sukcesy powinieneś ograniczyć możliwość popełnienia błędu do absolutnego minimum. Jeśli prowadzisz dużą sprzedaż możesz się z nami skontaktować. Dzięki latom doświadczenia możemy poprowadzić sprzedaż Twoich produktów, wystawianie aukcji, a nawet przygotować dla Ciebie sklep internetowy. Dodatkowo możemy zaproponować Ci poszerzenie rynku zbytu o zagranicę!

Kontakt:
tel. 792 817 241
biuro@e-prom.com.pl
 
Źródło: www.e-prom.com.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz