Translate

piątek, 17 lipca 2015

Reklama w internecie - czynnik sukcesu !

W dzisiejszym wpisie zastanowimy się czy reklama w internecie na prawdę jest tak korzystna jak mówią o niej wszyscy. Promowanie produktu w przypadku każdej firmy jest bardzo ważne i daje możliwość zwiększenia sprzedaży, a sprzedawać więcej chce każdy!



W dzisiejszych czasach do każdego z nas dociera dziennie nawet kilkaset reklam! To szokuje, ale także nasuwa pewne pytanie - co zrobić aby nasza reklama wyróżniała się i była dostrzegana? Jeśli każda z reklam ma zachęcać do wykonania pożądanej akcji u potencjalnego klienta, czyli do kupna danego produktu na pewno warto odejść od szablonowego działania. Choć działania w social mediach nie do końca możemy nazwać nieszablonowymi to jednak pozwalają one na dotarcie do bardzo dużej grupy odbiorców. Co ważne, choć obecnie np. reklama na Facebooku jest powszechnie stosowana przez duże, a także mniejsze firmy to portal ten oraz narzędzia jakie udostępnia pozwalają na kreatywne podejście do tematu. 


Kto w obecnych czasach nie korzysta z internetu? Nawet plaże coraz częściej udostępniają darmowe Wi-Fi! Dzięki temu szanse, że zostaniemy zauważeni przez potencjalnego klienta rosną. Musimy jednak pamiętać o podstawowej zasadzie. Facebook i inne media społecznościowe nie powinny być miejscem sprzedaży, są one BARDZO SKUTECZNYM SPOSOBEM BUDOWANIA RELACJI POMIĘDZY FIRMĄ, A KLIENTEM. Dzięki nim możemy wykreować uczucie potrzeby posiadania danego produktu, lub skorzystania z danej usługi! 

Prowadząc działania w internecie nie powinniśmy liczyć na natychmiastowy wzrost sprzedaży. Do wszystkiego potrzeba czasu, jednak niepodważalne jest to, że działania w internecie powalają dużo szybciej i taniej wypromować markę niż działania (marketing) tradycyjne. Efekt budowania marki i pozytywnego wizerunku firmy może trwać nawet kilka miesięcy.

Działania marketingowe należy prowadzić z dużym wyczuciem. W sieci należy szokować, ale z umiarem i z klasą. Aby ulepszyć swoje działania możemy podpatrywać inne większe, lepiej rozwijające się firmy. Jednak pamiętajmy podpatrywać nie znaczy kopiować ich pomysłów.

Pamiętajmy, że osiągnięcie pożądanych efektów wymaga cierpliwości i czasu. Podstawą marketingu w social mediach jest budowanie relacji, a nie natychmiastowa sprzedaż!

Jeśli chcesz zlecić reklamę Twojej firmy w internecie specjalistom zapraszamy do nas ;)
tel. 792 817 241
biuro@e-prom.com.pl
 
Źródło:

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz