Translate

Jak być najleszym? Czynniki wpływające na konkurencyjność Twojej firmy!

Można powiedzieć, że marketing jest narzędziem do walki z konkurencją dlatego dziś skupimy się właśnie nad tematem konkurencyjności. Konkurencja to jeden z wielu procesów, który wpływa na sukces bądź porażkę Twojej firmy. Konkurencyjność jest analizą działań podjętych i realizowanych w Twojej firmie ich szans, możliwości, potencjału oraz zasobów. W dzisiejszym wpisie przedstawimy kilka zasad, którymi powinna się kierować Twoja firma, aby to ona stanowiła konkurencję dla innych.


 

Zasada pierwsza: Komunikacja to pierwszy krok do sukcesu, nie jest ona tylko przekazywaniem informacji między jej uczestnikami, ważne w komunikacji jest zaangażowanie. Podczas przedstawienia swoich planów, zamiarów musimy pozwolić drugiej stronie na skomentowanie oraz przedstawienie własnych pomysłów. Kluczowym elementem jest osiągnięcie wspólnego planu działania i dążenie do celu, czyli zrealizowania zamierzonych planów.

Zasada druga: Mobilizacja to kolejny krok, który należy zrobić, aby osiągnąć sukces. Zadaniem kadry kierowniczej jest mobilizowanie pracowników do podnoszenia ich osobistych wyników, a te pojedyncze małe sukcesy wpływają na rozwój oraz sukces całej firmy. Pracownik nie może być znudzony, ludzie są z natury zdobywcami, jeżeli mają przed sobą perspektywę zdobycia czegoś więcej niż mają, są bardziej wydajni i zmotywowani do pracy. Mobilizować można na wiele sposobów premia, pochwała czy przedstawienie, jako pracownik tygodnia to elementy, dzięki, którym osiągniesz sukces.

Zasada trzecia: Koncentracja nad wynikami w swojej firmie. Nie skupiaj swojej uwagi na krótkoterminowe wyniki finansowe, nie przedstawiają one kondycji Twojej firmy na szeroką skalę. Skup całą swoją uwagę na działaniach długoterminowych, to one przyniosą Ci konkretne zyski i wynagrodzą cały trud, który wkładasz w rozwój swojej firmy.

Zasada czwarta: Wprowadzanie strategii jest procesem długotrwałym i nieprzerwanym. Kiedy zdecydujesz się na zmiany, nowości musisz pamiętać o tym, że każdy proces wymaga czasu. Nie osiadaj na laurach, małe sukcesy to nie powód do wielkiej radości i zmniejszenia zaangażowania. Jeżeli chcesz naprawdę do czegoś dojść i osiągnąć efekty nie możesz zadowalać się byle czym. Do milionów dochodzi się ciężką i nieprzerwaną pracą.



Jeśli chcesz walczyć z konkurencją w efektywny sposób zapraszamy do kontaktu z nami. Dobierzemy tak strategię i narzędzia marketingowe aby to inni musieli walczyć z Tobą, a nie Ty z nimi.
Kontakt:
tel. 792 817 241
biuro@e-prom.com.pl
 
Źródło: www.e-prom.com.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz