Translate

czwartek, 1 grudnia 2016

Google ceni tych którzy lubią pisać czyli o znaczeniu tekstu przy pozycjonowaniu

Można bezpiecznie założyć, że dwie najważniejsze kwestie mające wpływ na pozycjonowanie danej strony w wyszukiwarce Google to linki, które kierują użytkowników na tą witrynę oraz same treści, które na niej się znajdują.


W przypadku treści należy tutaj rozumieć nie tylko sam zamieszczony tekst ( mimo, że jego wysoka jakość i ilość są bardzo istotne ) na głównej stronie oraz podstronach ale również inne czynniki, które maja znaczenie przy pozycjonowaniu w wyszukiwarce. Mowa tutaj między innymi o metatagach czy też opisach słownych samych obrazków.

To jednak teksty umieszczone na stronie mają największy i zdecydowany wpływ na możliwość osiągnięcia przez daną stronę wysokiego rankingu w Google. Z tego też względu warto zwrócić uwagę aby publikowane przez nas treści były oryginalne i nie stanowiły kopii publikacji z innych stron internetowych.



Teksty powinny również mieć w sobie zawarte odpowiednio dobrane słowa kluczowe jak i ich synonimy. Warto również zadbać o to aby te bardziej istotne słowa kluczowe pojawiały się w tekście większą ilość razy w stosunku do pozostałych. Nie można jednak z tym przesadzić i trzeba do tej zasady stosować się z rozsądnym umiarem.

Również kolejność użycia słów kluczowych jest nie bez znaczenia.
Tyle odnośnie treści merytorycznej, przejdźmy jednak do samej struktury wpisów. Istotna jest struktura wykorzystująca odpowiednie nagłówki (H1 lub H2) która będzie podkreślać znaczenie słów kluczowych.


Wasze publikacje tekstów powinny charakteryzować się dość dużą obszernością i bardzo dogłębnie przedstawiać opisywane zagadnienie. Witryny, które nie mogą wylegitymować się odpowiednią ilością treści na stronie głównej i podstronach mogą mieć problem z uzyskaniem wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania mimo dobrego zaplecza linków na nią kierujących.
Jeżeli zatem macie ,,żyłkę" pisarza to algorytm Google z pewnością doceni waszą pracę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz