Translate

piątek, 7 sierpnia 2015

Po co firmie CRM?

W dzisiejszym artykule zastanowimy się dlaczego firma powinna posiadać system CRM. Ale na początku wyjaśnimy co to jest CRM, jakie korzyści dla przedsiębiorstwa wynikają z  stosowania CRM oraz jakie praktyczne narzędzia ułatwiają wybór i wdrożenie systemu. 

 

 

 

System CRM (ang. Customer Relationship Management) jest to system zarządzania relacjami z klientami. Zastosowane w systemach CRM technologie oraz poziom integracji pozwala zbierać i wykorzystywać w łatwy sposób informacje o klientach - dzięki temu mamy zawsze, wszystko pod ręką, a nasze zarządzenie relacjami z klientami staj się bardziej efektywne.

Do głównych zalet systemu CRM możemy zaliczyć:
  • Umożliwienie i ułatwienie obsługi w czasie rzeczywistym
  • Poprawa relacji z klientami ( pozyskiwanie nowych, utrzymanie dotychczasowych, lojalność)
  • Zapewnienie całemu przedsiębiorstwu dostępu informacji o klientach
  • Umożliwienie zarządowi wglądu do informacji, harmonogramów i zadań
  • Ograniczenia kosztów administracyjnych
  • Szybszy czas realizacji, wzrost sprzedaży i zwiększenia retencji klienta 


Zmiana lub wdrożenie nowego systemu w firmie wiążę się z bardzo trudną i istotną decyzją. Jest to decyzja strategiczna, która decyduje o dalszym funkcjonowanie przedsiębiorstwa. Wiąże się to z wieloma kwestiami organizacyjnymi oraz finansowymi. Dobór odpowiedniego systemu to nie jest proste zadanie dlatego warto skorzystać z pomocy specjalistów. Dodatkowo należy pamiętać, że tylko system stworzony na zamówienie według preferencji przedsiębiorstwa będzie spełniać swoje zadanie. Dlatego nie zwlekaj i skontaktuj się z nami:
tel. 792 817 241
biuro@e-prom.com.pl
Źródło: www.e-prom.com.pl

1 komentarz:

  1. Od czasów rozrastania się mojej działalności nie wyobrażam sobie dalszego działania bez wsparcia pakietów CRM / ERP. Dlatego właśnie przykładowo Microsoft Dynamics AX czy https://www.ifirma.pl/moduly/crm to dla mnie doskonałe w pracy moduły, które sprawdzają się na każdym kroku.

    OdpowiedzUsuń