Translate

Remarketing - co to jest i po co stosować ?

Ostatnimi czasy zrobiło się głośno o tzw. remarketingu. Dziś przyjrzymy się mu bliżej, postaramy się wyjaśnić co to jest i właściwie dlaczego warto go stosować? 




W dzisiejszych czasach natężenie reklamy jest tak duże, nawet najlepsze komunikatu przestały być zapamiętywane przez odbiorców. W tym momencie w wkracza remarketing czyli rodzaj kampanii prowadzonej w ramach programu reklamowego Google AdWords.  Kampanie tego rodzaju wykorzystywane są w celu powtórzenia przekazu reklamowego użytkownikom, którzy odwiedzili stronę firmy/produktu. Dzięki temu odbiorca, który już raz zobaczył stronę lub produkt będzie mógł zobaczyć reklamy skierowane do niego jako przypomnienie. Remarketing najzwyczajniej polega na przypominaniu internaucie, który choć raz wszedł na daną stronę internetową, o jej istnieniu bądź znajdującym się na niej produkcie.



Stosowanie remarketingu pozwala uzyskać najlepsze wyniki wśród wszystkich działań marketingowych. Warto zauważyć, że reklamodawcy mogą dokładnie targetować kampanie co daje możliwość doboru odpowiednich haseł, produktów, a nawet kolorystyki dla danej grupy. Istnieją dwa typy remarketingu: statyczny – jeden przekaz reklamowy oraz szczególnie polecany przez nas marketing dynamiczny – reklama targetowana konkretnego produktu, który użytkownik wcześniej zobaczył na stronie/sklepie.

Od czego zacząć?
Oczywiście są dostępne narzędzia do prowadzenia remarketingu np. Google AdWords, Facebook Ads oraz Pixel Remarketing. Jednak ze względu na ich skomplikowanie i wymajaną nieznaczną ingerencję w kod strony www przeprowadzenie kampanii remarketingowej zalecamy zlecić specjalistom.

E-prom S.C.
tel. 792 817 241
biuro@e-prom.com.pl
 
Źródło: www.e-prom.com.pl

1 komentarz: