Translate

Jak zwiększyć sprzedaż? Czyli wykorzystanie outsourcingu w praktyce!

Wszyscy zadają sobie jedno podstawowe pytanie jak zwiększyć sprzedaż obniżać przy tym koszty? W większości przypadków zwiększenie nawet rynku docelowego wiąże się z ogromnymi kosztami. Jak tego uniknąć? Znakomitym pomysłem jest outsourcing!

 



OUTSOURCING - A co to takiego?

Outsourcing jest to wydzielenie ze struktury organizacyjnej przedsiębiorstwa niektórych realizowanych przez nie samodzielnie funkcji i przekazanie ich do wykonania innym podmiotom. Mówiąc prosto jest to zlecanie zadań danego działu zewnętrznej firmie, czyli oddelegowanie obowiązków firmie z zewnątrz struktury. Aktualnie jest to zjawisko powszechnie spotykane i dające wiele korzyści.

Jak powiązać outsourcing ze sprzedażą?

W sytuacji, kiedy sprzedajemy produkt zależy nam na ograniczeniu kosztów jakie ponosimy. Najbardziej liczy się dopasowana strategia, która będzie w stanie całkowicie odmienić skuteczność sprzedaży.W tym momencie trzeba uświadomić sobie, że najlepsze efekty dla działalności przedsiębiorstwa przynosi skupienie się na jego podstawowych potrzebach. Biorąc pod uwagę, że każda firma sprzedaje produkt lub usługę niekoniecznie musi ona być odpowiedzialna za tą sprzedaż - może wykorzystać outsourcing sprzedaży, który uwzględnia cały proces – rozpoczynając od odebrania zamówienia i weryfikację możliwości jego realizacji, po dostarczenie i wdrożenie gotowego produktu u klienta. Właśnie dlatego pozwala to ograniczyć koszta - nie musimy zatrudniać osób do obsługi, tłumacza, przedstawiciela handlowego, telemarketera. Zadaniami tych osób zajmie się zewnętrza firma. Dzięki temu zamiast płacić kilku dodatkowych pracowników, zapłacimy jedno honorarium firmie, która będzie dla nas świadczyć outsourcing.


Od czego zacząć?

Jeśli chcecie zlecić nam sprzedaż w Waszej firmie, obsługę allegro, eBay, sklepu internetowego, a mówiąc prościej – dostarczacie produkt, a my zapewniamy kompleksowy outsourcing sprzedaży to zapraszamy do kontaktu:
Tel: 792 817 241
biuro@e-prom.com.pl

e-prom
e-prom


 Źródło: e-prom.com.pl


14 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym mimo wszystko postawił na sprawdzone rozwiązania jakim są https://craftware.pl/zwieksz-sprzedaz-dzieki-sales-cloud gdzie bez najmniejszego problemu możemy zwiększyć sprzedaż w przedsiębiorstwie. Jestem zdania, że tego typu rozwiązania teleinformatyczne dadzą realny wpływ na zyski danej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zwiększanie sprzedaży jest obowiązkiem każdego przedsiębiorcy. Jednak jeśli dojdziemy do procesu zakupowego to ważnym jest zrobić kosztorys. Ja używam programu do kosztorysowania https://www.connecto.pl/program-do-kosztorysowania/ który znakomicie mnie wyręcza w wielu czynnościach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze mówiąc ostatnio sam szukałem jakiegoś rozwiązania zwiększającego sprzedaż w sklepie internetowym i trafiłem na coś takiego https://push-ad.com/pl/funkcjonalnosci/ jak notyfikacje push. Powiedzcie mi co o tym sądzicie? Waszym zdaniem to skuteczne?

    OdpowiedzUsuń
  5. No innej opcji, jak dobra reklama nie widzę. Warto z niej korzystać na różne sposoby i jedną z lepszych form akurat jest content marketing. Przeglądają oferty w różnych miejscach zdecydowałabym się skorzystać z https://tearsofjoy.pl/content-marketing/ ponieważ podchodzą do klienta z dużym zaangażowaniem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie nowością jest narzędzie https://push-ad.com/pl/blog/powiadomienia-push-w-sluzbie-twojego-biznesu/ które, jak widać, działa w bardzo skuteczny sposób. Myślę, że chętnie skorzystam i dowiem się wielu interesujących rzeczy, ponieważ nowoczesne technologie pozwalają na świetne możliwości.

    OdpowiedzUsuń
  7. Te wszystkie marketingowe i finansowe narzędzia są bardzo przydatne w skutecznej sprzedaży i sprawnego działania sklepów internetowych. Nie należy też pomijać roli firm kurierskich https://www.sendit.pl/sledzenie-przesylek/ , od jakości ich usług też wiele zależy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że wprowadzenie płatności online może mieć wpływ na zwiększenie sprzedaży. Jak podają na https://bluemedia.pl/oferta/platnosci/platnosci-online aż 1/4 klientów może zrezygnować z zakupów jeśli takiej możliwości płatności natychmiastowej nie będzie. To bardzo dużo.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiadomo, wszelkie udogodnienia dla klientów są atrakcyjną rzeczą. Płatności online jak najbardziej warto wprowadzić, także można pomyśleć o live chatcie którego moderacją zajmuje się firma Green Parrot . Im klient jest lepiej obsługiwany, tym większa szansa na to że do nas wróci i będzie dokonywać regularnych zakupów

    OdpowiedzUsuń
  10. Outsourcing jest moim zdaniem jak najbardziej dobrym rozwiązaniem i warto jest się na niego zdecydować. Szczególnie jeśli chodzi o oferowany przez ta firmę https://www.ca-staff.eu outsourcing kadr i płac. Polecam wam zapoznać się z ich ofertą w tym zakresie

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiadomo, że reklama i promocja przynoszą efekt jeśli chodzi o zwiększenie sprzedaży. Oczywiście też wygoda i łatwość zrobienia zakupów jest ważna. Możliwe jest to między innymi dzięki https://www.przelewy24.pl/ , czyli płatnością online. Klient lubi zrobić zakupy szybko, wygodnie i najlepiej od razu za takie zapłacić. Dlatego dobrze, że takie systemy istnieją.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uważam, że sprzedaż może znacząco wzrosnąć po tym jak nasza strona www będzie wyświetlać się wyżej w wynikach wyszukiwania. O pozycjonowaniu można szerzej poczytać na https://fabrykamarketingu.pl/czytelnia/jak-poprawic-pozycje-strony-w-google/ , do czego gorąco zachęcam

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeśli na prawdę chcecie się dowiedzieć jak zwiększyć sprzedaż i tworzyć ciekawe oferty za pomocą powiadomień push, polecam wam zajrzeć na tę stronę https://push-ad.com/blog/jak-zaprezentowac-unikalne-cechy-oferty-usp-za-pomoca-powiadomien-push/ . Dowiecie się z niej wszystkiego na ten temat i na prawdę warto jest tu zajrzeć

    OdpowiedzUsuń
  14. Promocja ze sprzedażą jest owszem, ściśle powiązana,ale nie możemy także zapominać, że takie https://www.sellizer.pl/ narzędzia też nam pomagają. To akurat może nam pokazać, kiedy klient otwiera naszą ofertę. Dzięki czemu możemy go "zaatakować" w odpowiednim momencie, pokazać, że jesteśmy zaagnażowani.

    OdpowiedzUsuń