Translate

piątek, 15 maja 2015

Jak zwiększyć sprzedaż? Czyli wykorzystanie outsourcingu w praktyce!

Wszyscy zadają sobie jedno podstawowe pytanie jak zwiększyć sprzedaż obniżać przy tym koszty? W większości przypadków zwiększenie nawet rynku docelowego wiąże się z ogromnymi kosztami. Jak tego uniknąć? Znakomitym pomysłem jest outsourcing!

 



OUTSOURCING - A co to takiego?

Outsourcing jest to wydzielenie ze struktury organizacyjnej przedsiębiorstwa niektórych realizowanych przez nie samodzielnie funkcji i przekazanie ich do wykonania innym podmiotom. Mówiąc prosto jest to zlecanie zadań danego działu zewnętrznej firmie, czyli oddelegowanie obowiązków firmie z zewnątrz struktury. Aktualnie jest to zjawisko powszechnie spotykane i dające wiele korzyści.

Jak powiązać outsourcing ze sprzedażą?

W sytuacji, kiedy sprzedajemy produkt zależy nam na ograniczeniu kosztów jakie ponosimy. Najbardziej liczy się dopasowana strategia, która będzie w stanie całkowicie odmienić skuteczność sprzedaży.W tym momencie trzeba uświadomić sobie, że najlepsze efekty dla działalności przedsiębiorstwa przynosi skupienie się na jego podstawowych potrzebach. Biorąc pod uwagę, że każda firma sprzedaje produkt lub usługę niekoniecznie musi ona być odpowiedzialna za tą sprzedaż - może wykorzystać outsourcing sprzedaży, który uwzględnia cały proces – rozpoczynając od odebrania zamówienia i weryfikację możliwości jego realizacji, po dostarczenie i wdrożenie gotowego produktu u klienta. Właśnie dlatego pozwala to ograniczyć koszta - nie musimy zatrudniać osób do obsługi, tłumacza, przedstawiciela handlowego, telemarketera. Zadaniami tych osób zajmie się zewnętrza firma. Dzięki temu zamiast płacić kilku dodatkowych pracowników, zapłacimy jedno honorarium firmie, która będzie dla nas świadczyć outsourcing.


Od czego zacząć?

Jeśli chcecie zlecić nam sprzedaż w Waszej firmie, obsługę allegro, eBay, sklepu internetowego, a mówiąc prościej – dostarczacie produkt, a my zapewniamy kompleksowy outsourcing sprzedaży to zapraszamy do kontaktu:
Tel: 792 817 241
biuro@e-prom.com.pl

e-prom
e-prom


 Źródło: e-prom.com.pl


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz