Translate

piątek, 8 maja 2015

Co zrobić gdy zwykła reklama nie przynosi efektu?

Znacie firmę, która nie inwestując w reklamę, przynosi zyski i jest rozpoznawalna? W większości przypadków odpowiedzią jest "NIE" i chyba nie ma co się dziwić. Co w takim razie zrobić aby przebić się przez taki natłok reklam i działań marketingowych? Na pewno znacie przykłady z życia wzięte, kiedy młodzi ludzie z drobnymi w kieszeni stworzyli ogromną i bardzo dobrze rozwijającą się firmę. Jak to zrobili? Czytajcie dalej nasz blog!

Stojąc przed wyborem odpowiedniej kampanii reklamowej wiele osób zastanawia się co zrobić aby reklama była efektywna. Wtedy warto zastanowić się nad pomysłowymi i innowacyjnymi sposobami reklamy. Taki rodzaj marketingu nazywa się marketingiem partyzanckim. Marketing partyzancki to forma marketingu polegająca na promowaniu dóbr i usług za pomocą niekonwencjonalnych, innowacyjnych technik w zależności od grupy docelowej. Tutaj warto zaznaczyć, że aby działania marketingowe były skuteczne muszę one zostać dobrane do grupy docelowej. Tylko w ten sposób reklama i promocja będzie maksymalnie skuteczna - to tak samo jak tylko garnitur szyty na miarę będzie idealnie leżeć. Dlatego też jest wiele przykładów firm, których założyciele mieli z początku parę groszy w kieszeni, ale poszli jak burza i podbili świat. Jak pokonali rynek i osiągnęli sukces? Stosowali marketing partyzancki - świadomie lub nie ;p


Gdy tradycyjna reklama nie przynosi rezultatów oznacza to, że trzeba coś zmienić. Często zdarza się, że klienci nie są zainteresowanie reklamą tradycyjną. Właśnie wtedy warto zastosować marketing partyzancki.  W internecie jest masa kreatywnych pomysłów reklamy - spójrzmy na kilka z nich:

 

 

 


 


 
 

Jeśli Twoja reklama nie przynosi już rezultatów? Klienci nie zwracają na nią uwagi? Jest standardowa, nieciekawa, nudząca? Zapraszamy do kontaktu z nami. Postaramy się odmienić Twój wizerunek, pomóc przyciągnąć nowych odbiorców i stworzyć unikalną strategię marketingową właśnie dla Ciebie ;)

Źródło: www.e-prom.com.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz