Translate

piątek, 10 kwietnia 2015

Grafika w marketingu? Czyli rola Visual Content Marketing!

Przeanalizowaliśmy już masę tematów od social mediów do reklam zewnętrznych. Dziś pora na Visual Content Marketing, który pozwoli nam ocenić czy i na ile niezbędna jest grafika w prowadzeniu reklamy i promocji. 

 

 Zacznijmy od zdefiniowania czym jest tzw. Visual Content Marketing. Jest to marketing treści wizualnej, czyli strategia polegająca na pozyskiwaniu potencjalnych klientów poprzez publikowanie atrakcyjnych i przydatnych treści wizualnych, które zainteresują ściśle sprecyzowaną grupę odbiorców.
 Większość klientów jest wzrokowcami, a to znaczy, ze zwracają uwagę przede wszystkim na graficzne wizualizacje. Na samym Facebooku, ludzie dzielą się 300 milionami zdjęć dziennie, co rocznie daje liczbę ponad 100 miliardów fotografii. Według badań post z obrazem ma 94% więcej wyświetleń niż taki, który ich nie zawiera.  Można stwierdzić że jeden obraz jest warty tyle co 1000 słów.






Zastanówmy się jakie są zalety wizualnego content marketingu?

  •  użytkownicy social mediów chętniej dzielą się obrazami niż tekstem więc nasze posty są częściej udostępniane
  • dla obrazu nie istnieją bariery językowe, obraz jest zawsze zrozumiały
  • lepsze wyniki pozycjonowania SEO 
  • łatwiejsze zapamiętanie informacji przez odbiorców
  • wzrost świadomości marki
  • wzrost sprzedaży



Podsumowując warto inwestować w profesjonalnie przygotowane kampanie reklamowe, grafiki i wizualizacje ofert. Mając tylko około 10 sek. aby zaciekawić odbiorcę trzeba wykorzystać ten czas do maksimum. Na koniec chcemy się z wami podzielić słowami pewnego kanadyjskiego pisarza i producenta filmowego:

„Prowadzenie biznesu bez reklamy jest jak puszczanie oka do dziewczyny po ciemku. Nikt poza nami nie wie, co robimy.”            Henderson Stuart


Źródło: www.e-prom.com.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz