Pierwszym sposobem jest wprowadzenie opcji darmowej dostawy. Klienci zazwyczaj decydują się na zakupy w sieci ze względu na wygodę oraz możliwość uzyskania niższej ceny niż w przypadku sklepów tradycyjnych. Niestety spora cześć klientów decyduje się na rezygnację z zakupu w momencie gdy widzi, iż koszty dostawy są znaczące. Statystyki jasno pokazują, że klienci internetowi kupują w sieci głównie ze względu na darmową dostawę. Metodą na pogodzenie poniesionych ze strony przedsiębiorcy kosztów na darmową wysyłkę jest ustalenie określonego progu wartości zakupu po przekroczeniu którego klient uzyska taką możliwość.

Następnym sposobem jest wykorzystanie opcji promocji ograniczonych czasowo. W naszej naturze zapisane jest, że dużo bardziej przemawiają do nas wszelkie oferty rabatowe. Wprowadzenie zatem od czasu do czasu dla danego produktu rabatu ograniczonego czasowo jest doskonałym sposobem na zachęcenie klienta do zawarcia transakcji. O tego typu promocjach warto informować klienta za pośrednictwem na przykład wyskakujących okien na stronie czyli tak zwanych pop-upów.
Na zwiększenie sprzedaży wpływ ma też obsługa klienta. Jej wysoka jakość może być czynnikiem który sprawi, że klient zdecyduje się na zakup właśnie w naszym sklepie. Do poprawy jakości obsługi może posłużyć wprowadzenie na stronie opcji live chatu.
Tego typu oprogramowanie pozwala użytkownikom na kontakt z działem obsługi w czasie rzeczywistym. Jest to niezwykle wygodne i znacząco podnosi komfort użytkowania po stronie klienta. Co ważne wdrożenie tego rodzaju rozwiązania nie jest też zbytnio kosztowne. Jeżeli zatem chcieliby Państwo zadbać o taką funkcjonalność w swoim sklepie to zapraszamy do kontaktu z nami, gdyż projektowanie stron www wykorzystujących tego rodzaju rozwiązania to coś czym zajmujemy się już od wielu lat.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz