Po pierwsze należy zadbać o to aby sam adres karty produktu posiadał właściwą strukturę URL - taką która będzie przyjazna wyszukiwarkom internetowym jak i samym użytkownikom. Trzeba więc upewnić się, że w adresie URL uwzględnione zostaną słowa kluczowe, poszczególne elementy będą odpowiednio podzielone a on sam nie będzie przekraczał około 120 znaków.
Kolejnym kluczowym elementem jest sam opis produktu. Naturalnym jest, że nie powinien on być duplikatem. Trzeba zatem jak ognia unikać stosowania opisów udostępnianych przez producentów do wykorzystania. Najlepszą metodą jest postawienie na własne, unikalne opisy. Jeżeli jednak z jakiś względów dany producent wymaga aby zastosować jego własny opis to zawsze należy go wzbogacić o kilka własnych zdań na temat danego towaru.
Długość opisu powinna wynosić przynajmniej tysiąc znaków a w jego treści umieścić należy takie informacje jak słowa kluczowe ( nie więcej niż dwa lub trzy ) oraz przedstawić klientowi jasno i klarownie korzyści płynące z posiadania danego towaru.
W samym opisie nie można też zapomnieć o specyfikacji danego produktu. Koniecznie trzeba zatem zadbać aby znalazły się tam informacje o jego wymiarach, wadze itd.
Warto również postawić na ikonograficzne przedstawienie różnego rodzaju zalet danego produktu. Pozwoli to w łatwiejszy sposób przyswoić klientom zalety sprzedawanego towaru.

Na stronie produktu nie można też zapomnieć o linkowaniu wewnętrznym. Można je zastosować na przykład poprzez dodanie sekcji z ,,podobnymi produktami" lub też ,,polecanymi". Zwiększy to prawdopodobieństwo, że klient doda dodatkowy produkt do koszyka.
Tak przygotowana karta produktu na pewno pozwoli przyciągnąć do sklepu większą liczbę klientów. Jeżeli nie czują się Państwo na siłach aby samemu wprowadzić tego rodzaju zmiany na stronie sklepu to zachęcamy do kontaktu z nami - E-prom http://e-prom.com.pl
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz