Translate

piątek, 11 maja 2018

Dlaczego warto zainwestować w reklamę typu AdWords?

Istnieje wiele sposobów na promowanie własnego biznesu w internecie. Jednym z najbardziej skutecznych jest postawienie na reklamę AdWords. Jeżeli nie wierzycie to w tym artykule postaramy się was przekonać, że to prawda. Przestawiamy wam zatem kilka powodów dla których warto zainwestować w reklamę AdWords.


Po pierwsze Google AdWords daje przedsiębiorcom możliwość dotarcia do klienta dokładnie w tym momencie kiedy on potrzebuje danego produkty czy też oferowanej przez nas usługi. Jeżeli nasza strona znajduje się w wysoko w wynikach wyszukiwania to możemy mieć w większym lub mniejszym stopniu pewność, że klient zauważy naszą ofertę. Jednak jeżeli tak nie jest to reklama AdWords daje nam szansę konkurować ze stronami które znajdują się w natywnych wynikach wyszukiwania top 10 Google.

Ponadto jeżeli nasz biznes jest nakierowany na pozyskiwanie lokalnych klientów to dzięki opcjom zawartym w kreatorze kampanii Google AdWords możemy sprawić aby nasza reklama była widoczna tylko dla klientów znajdujących się w danej lokalizacji.

Inną zaletą reklam typu AdWords jest to iż możemy w nich zawrzeć nasze dane kontaktowe. Pozwala to dostarczyć natychmiast potencjalnym klientom więcej informacji na temat twojego biznesu.

Oprócz tego reklamy typu AdWords oddają w ręce przedsiębiorców nieograniczone możliwości targetowania według słów kluczowych. Dobierając frazy według tego jak mogą szukać potencjalni klienci mamy szansę trafienia właśnie do tych klientów którzy realnie są zainteresowani daną ofertą.

To jednak nie koniec zalet stosowania reklam typu AdWords. Dają one bowiem również bardzo duże możliwości skutecznego remarketingu. Nawet w przypadku bardzo małych biznesów opłaca się postawić na opcje śledzenia reklam. Poprzez ich wdrożenie klient nie tylko lepiej zapamięta naszą markę ale również zwiększy się w znacznym stopniu prawdopodobieństwo, że ostatecznie dokona zakupu w naszej firmie.

Reklamy AdWords pozwalają także określić bardzo precyzyjnie na jakiego urządzeniach mają się wyświetlać. Jeżeli zatem zależy nam szczególnie na pozyskaniu użytkowników którzy posługują się urządzeniami mobilnymi to nic nie stoi na przeszkodzie aby tego typu reklamę zaimplementować.

Na sam koniec chyba najważniejszy czynnik przemawiający na korzyść reklam typu AdWords czyli kompletna kontrola nad budżetem i wydatkami na reklamę. To od Ciebie zależy bowiem ile pieniędzy jesteś w stanie przeznaczyć danego dnia na promocję swojej firmy. Ponadto w zależności od typu rozliczenia zawsze będziesz płacić za rezultaty ( kliknięcie klienta w reklamę lub tysiąc wyświetleń ).

Jeżeli nie wiecie jak przygotować reklamę typu AdWords to warto zlecić to zadanie profesjonalistom takim jak firma E-prom - http://e-prom.com.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz