Translate

piątek, 12 maja 2017

Sprawdzone sposoby na poprawienie widoczności strony dzięki optymalizacji treści

Działania marketingowe zawsze podejmowane są w jakimś konkretnym celu. Mowa tutaj zarówno o publikacji wpisów na blogu jak i dowolnych stronach informacyjnych. Chcemy w końcu dotrzeć do jak największej liczby odbiorców, zaangażować ich i zbudować trwałe relacje.
Często jednak zdarza się, że twoje treści giną w zalewie innych informacji, które według Ciebie wcale nie są lepsze. W dzisiejszym wpisie postaramy się podpowiedzieć co zrobić aby taka sytuacja nie miała miejsca.

Po pierwsze istotne jest budowanie autorytetu oraz zaufania poprzez dobrze dobrane słownictwo. Bez względu na to czy jesteście już liderami na rynku w danej branży czy też dopiero ruszacie w świat ze swoich produktem najważniejsze jest zapewnienie potencjalnym klientom merytorycznych odpowiedzi oraz poruszania najbardziej interesujących tematów związanych z grupą docelową do której kierowany jest produkt czy też usługa. Pozwala to zbudować i pogłębić relacje z klientami oraz budować zaufanie do danej marki.

Kolejnym ważnym czynnikiem jest stosowanie mocnych nagłówków do witryny. Warto więc poświęcić nieco czasu i stworzyć mocny nagłówek który od razu wzbudzi zainteresowanie treścią którą masz do przekazania a w wyszukiwarce pozwoli na zwiększenie twojej pozycji. Jednak nagłówek to nie tylko treść która ma budzić zainteresowanie, ale również wzmocnienie przekazu jaki chcemy kierować do klientów. Musicie zdawać sobie sprawę z faktu, że znakomita większość osób udostępnia treści jeszcze przed samym ich przeczytaniem bazując wyłącznie na przekonującym i wyrazistym nagłówku.

Nie bez znaczenia jest również odpowiednia prezentacja waszej witryny internetowej za pomocą tag description wszelkiemu rodzaju botom jak i samym użytkownikom. Jeżeli myślicie, że w tym celu wystarczy wybrać kilka losowych zdań z treści strony to niestety będziecie w błędzie. Tag description należy wykonać w oparciu o pewne zasady takie jak uwzględnienie ilości znaków jakie są wyświetlane w wynikach wyszukiwania na urządzeniach mobilnych, upewnienie się iż każda strona posiada unikalny opis oraz używanie odpowiednich fraz kluczowych.

Na sam koniec należy wspomnieć o linkach zewnętrznych jako dodatkowym źródle informacji. Omawiana przez was treści można rozwinąć o kolejne informacje na podstronach waszej witryny. Co zrobić jednak w przypadku gdy nie możemy odesłać użytkowników do nas gdyż dodatkowe informacje znajdują się poza obrębem naszej własnej domeny? Może się wydawać to niebezpieczną praktyką ponieważ teoretycznie utracimy czytelnika, jednak okazuje się, że poprzez wskazanie zaufanych źródeł jako dalszego rozwinięcia omawianych zagadnień idealnie wpisuje się w Googlowski plan dostarczenia użytkownikom najlepszej jakości treści. Jeżeli zatem będziecie w takiej sytuacji to nie bójcie odsyłać się waszych czytelników do innych, zaufanych stron.

Źródło - opracowanie własne e-prom.com.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz