Translate

Czy warto zainwestować w reklamę na Gmailu?

Poczta Gmail to obecnie bez wątpienia jedna z najlepiej znanych i powszechnie używanych usług pocztowych dostępnych na rynku. Według statystyk nie ma praktycznie obecnie internauty, który nie posiadałby swojej własnej skrzynki elektronicznej.



Istotną informacją jednak jest fakt, że z pośród niemal wszystkich użytkowników poczty elektronicznej, połowa decyduje się używać skrzynki pocztowej w serwisie Google. Ponadto zaawansowane dane wskazują na to, że pocztę w serwisie Gmail poprzez urządzenia mobilne na bieżąco sprawdza prawie dwie trzecie jej użytkowników. Jak można się spodziewać reklama w serwisie Gmail ma ogromny potencjał. Należy jednak wiedzieć jak z niej skorzystać.

Przyjrzyjmy się zatem zaletom korzystania z reklamy typu Gmail Ads. Pierwsza z nich to dużo łatwiejsza możliwość dotarcia do potencjalnego grona klientów. Odpowiednio przygotowana reklama w serwisie Gmail może znacząco pomóc w kreowaniu pozytywnego wizerunku marki czy też wzbudzenia w kliencie lojalności wobec firmy.



A jak zatem wygląda sam reklama w Gmail Ads? Możemy ją ogólnie podzielić na dwie części - zwiniętą oraz rozwiniętą. Przygotowując własną reklamę można wykorzystać gotowe szablony lub też przygotować ją od podstaw idealnie dopasowując do własnych potrzeb.

Tworząc reklamę trzeba jednak brać pod uwagę oczekiwania klientów oraz szukać rozwiązań, które będą dla nich jak najbardziej korzystne. Należy zatem odpowiednio je dopasować do dzisiejszej klienteli, która to jest niezwykle świadoma tego, że cały czas jest na nią wywierany wpływ przez różnych reklamodawców. Klienci zazwyczaj chcą żyć z dala od reklam i samemu decydować o swoich wyborach bez wpływów z zewnątrz.
Z tego też względu tak istotne jest aby forma reklamy była jak najbardziej subtelna i nienachalna. W tym miejscu na scenę wkracza właśnie Google ze swoją ofertą reklamy w poczcie elektronicznej Gmail.



Przez lata różnego rodzaju nawyków, przyzwyczailiśmy się do tego, że w skrzynkach pocztowych wyświetlane są reklamy, często je więc oglądamy a one nie wzbudzają w nas negatywnych odczuć i przez ten fakt nie jesteśmy nawet świadomi tego, że reagujemy na nie robiąc dokładnie to co było intencją reklamodawców.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz