Translate

piątek, 26 sierpnia 2016

Dokąd zmierza e-handel

Rynek e-handlu pnie się w góry z dnia na dzień. Kiedyś sklepy otwierały się kilka w roku, następnie przynajmniej jeden w miesiącu, a dziś możemy śmiało powiedzieć, ze codziennie. Dziś mało kto zamawia stronę internetową, a wszyscy zamawiają sklepy internetowe. Już nie tylko dystrybutorzy i handlowcy, ale także producenci chcą aby dokonywać zamówień przez sklepy B2B ponieważ jest szybciej, taniej i nie trzeba angażować dodatkowych osób.


W sieci możemy kupić już wszystko to samo co w tradycyjnym sklepie, a nawet odesłać z darmowym zwrotem jeżeli nam się nie podoba, czego czasami w sklepie nie możemy zrobić. Widać więc że w sprzedaż internetową za niedługo wejdą wszyscy sprzedawcy. Więc jak kiedyś bardzo popularne hasło "Jeżeli ciebie nie ma na facebooku to nie istniejesz" będzie brzmieć "Jeżeli nie masz sklepu internetowego nie zarabiasz". Samo posiadanie sklepu nie przyniesie nam zysków, jeszcze musimy go wypromować. Tak więc do tego zmierza e-handel do promocji produktów w sieci i ich sprzedaży, ponieważ bez promocji nie ma sprzedaży, a bez sprzedaży nie potrzebujemy sklepu, a bez sklepu nie ma klientów i zysków. Prosty łańcuch którego musimy się w pełni trzymać.

Źródło: e-prom.com.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz