Translate

poniedziałek, 9 listopada 2015

Towarowanie sklepu internetowego

Pierwszą Polską Agencją pracy tymczasowej było Workservice i zatrudniała ona najczęściej studentów do wykładania towaru na półkach sklepu. Potocznie znane jako towarowanie. Idea tego polegała na tym, że wynajmowało się pracownika tylko na ten czas co było o wiele bardziej opłacalne, także i forma umowy zlecenie lub o dzieło.

Na rynku Polskim w ostatniej dekadzie zaczęło przybywać sporo sklepów, sieciówek, galerii oraz Agencji pracy tymczasowej. Dzięki temu studenci mieli dodatkowe środki na życie, lub utrzymanie, a także inne osoby mogły sobie dorobić. Dziś pojecie towarowanie sklepu dalej jest popularne i najczęściej kojarzy się nam ze sklepami spożywczymi, ale jego kierunek  idzie w inną stronę. W naszym kraju w ciągu jednego dnia otwiera się coraz więcej sklepów internetowych małych, dużych, na zasadzie abonamentu czy rozpoczyna sprzedaż na allegro. 

Wszystko to wiąże się z towarowanie, tylko w tym przypadku sklepu internetowego. Często mamy pomysł na biznes ale nie mamy pomysłu na opis, a standardowy na pudełku nie zawiera nic oprócz składu. Jeżeli kojarzymy markę w przypadku słodyczy to na pewno się skusimy. Podobnie jest z odzieżą, ale to nie tylko takie sklepy powstają. Powstają również sklepy z rękodziełem, meblami, galanteria, telefonami i tysiące innych. Zazwyczaj wszystko skupia się do jak największej licznie dodanych produktów w ciągu godziny z opisem producenta lub jego brakiem. Niestety jest to rozwiązanie złe i najgorsze, ponieważ robot google listuje taką stronę jak duplikat i jednocześnie nie tylko tracimy naszą wypracowaną pozycję, ale także i klientów którzy nie mogą nas znaleźć. Wiąże się to także z przeznaczeniem większej ilości środków pieniężnych na reklamy. Czyli koszty, koszty i jeszcze raz koszty, a tak nie musi być. Jeżeli na początku zaczniemy dobrze z unikalną treścią. to robot Google tzw Google bot pokocha naszą stronę od pierwszego wejścia i będzie chętniej do niej wracał, dlatego warto na początku zatrudnij firmę lub copywritera, który zajmie się tym odpowiednio. Jeżeli na początku zainwestujemy większe środku i później będzie ich mniej wydawać na promocje ponieważ nasza strona będzie wyżej w wynikach wyszukiwania.

Jak trafiliście na ten wpis na blogu? Wpisując właśnie towarowanie sklepu internetowego czyli dobre hasło, którego szukaliście i tak samo powinno być z waszymi produktami. Warto więc zmodyfikować biznes plan na jakość a nie ilość, dzięki czemu mniej wydamy na reklamę i pozycjonowanie.

Źródło: e-prom.com.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz