Translate

piątek, 6 marca 2015

10 złotych rad dla E-commerce

Nadchodzi wiosna pora przyjrzeć się 10 trendom na 2015 rok. Chcecie być coraz lepsi w kreowaniu swojego biznesu, tworzeniu reklamy, zarządzaniu social mediami ? Poniżej przedstawiamy 10 trendów w eCommerce na 2015 rok – czyli co zrobić aby klient był zadowolony, a firma rozwijała się lepiej niż konkurencja.

TREND 1 – Kierunek: mobile


To jeden z najbardziej istotnych trendów. Ile razy dziennie korzystasz z komórki, tabletu albo innego urządzenia mobilnego w celu sprawdzenie maila, facebooka, szukania informacji w internecie lub po prostu dla rozrywki?

Właśnie wiele razy, tak samo robią Twoi klienci. Nawet specjaliści Google doceniają moc urządzeń mobilnych:
 
W Wielkiej Brytanii połowa wszystkich zapytań dotyczących zakupów wpada do naszej wyszukiwarki poprzez urządzenia mobilne. Smartfon stał się niezbędnym elementem ścieżki zakupowej i tego faktu nie można ignorować – mówi Pia Stanchina z Google.

Obecnie nie starcza już sklep internetowy. Teraz dobry sklep to sklep mobilny, zoptymalizowany pod komórki, tablety itp. Już obecnie około 60-70% ruchu na sklepach internetowych generowane jest przez urządzenia mobilne, a trend ten będzie się dalej kreować dlatego nie czekajcie dłużej i jeśli macie sklep bez mobilnej wersji zgłoście się do E-prom na pewno pomożemy.

TREND 2 – Podejście omni-channel


Zwiększenie roli urządzeń mobilnych w handlu pozwala zmniejszyć zapotrzebowanie na wielolitrażowe sklepy tradycyjne. Dlaczego? Ponieważ większość zakupów robionych jest przez internet. Podejście omni-channel pozwala tworzyć małe kioski zamiast dużych sklepów pozwalając tym samym na oszczędności związane z wynajęciem lokalu. Małe kioski pełnią jedynie funkcje ułatwiającą obsługę klienta, spełniają funkcję marketingową oraz pracują jako punkt odbioru i zwrotu towaru. Plan na daleka przyszłość – czy realny oceńcie sami -> E-sklepy z powodzeniem opanowują tradycyjne sposoby dystrybucji dzięki podejściu omni-channel.

TREND 3 – Analityka i precyzyjne kierowane oferty


Stosowaliście strategię kodyfikacji w swojej firmie? Czas zrobić z tego pożytek. Przeanalizujcie swoje informacje i zróbcie z nich użytek. Ruch i zachowanie na stronie, historia zakupowa, kanały pozyskania użytkowników i masa innych informacji może być teraz użyta do przygotowania oferty stworzonej dla konkretnej Twojej grupy docelowej.




 
 
 

 

TREND 4 – Darmowe dostawy i zwroty


Darmowa dostawa? Czemu nie! Teraz kiedy usługi kurierskie są coraz łatwiejsze i tańsze warto podpisać umowę i zaoferować klientom darmową dostawę. Ale to już jest. Według ekspertów następny poziom to darmowe zwroty i wymiana. Dzięki temu klient może czuć się bezpiecznie, jego zadowolenie wzrasta i jest bardziej skłonny do skorzystania z naszej oferty jeszcze raz.

Chcecie być jeszcze bardziej innowacyjni? Nic trudnego – możecie wprowadzić opcje dostawy w dniu złożenia zamówienia. Pionierami są tu tacy giganci jak Amazon, eBay oraz Google (Google Express).

 

TREND 5 – Skuteczny Marketing


Masz atrakcyjną ofertę dopasowaną do klientów, a poziom sprzedaży wciąż Cię nie zadowala? Pora Zwrócić uwagę na skuteczny marketing internetowy. Pozycjonowanie, social media, SEO jak to wykorzystać aby zwiększyć sprzedaż? Skontaktuj się z nami podpowiemy i pomożemy Ci się wybić.
 

TREND 6 – Wygodne płatności


Łatwe, innowacyjne płatności? Nic trudnego - PayU , płatności sms oraz inne innowacyjne metody płatności. My wprowadzimy je za Ciebie w Twoim e-sklepie.


TREND 7 – Personalizacja oferty


Oferta jest tak dobra jak jak dobry jest najsłabszy element Twojego sklepu. Dlatego zadbaj też o spersonalizowaną ofertę. Warto podzielić swoich klientów na grupy do których będziesz wysyłać oferty. Warto uwzględnić takie elementy jak: preferencje użytkownika, zachowanie an stronie oraz możliwości finansowe. Cel? Maksymalizacja sprzedaży i zadowolenie odbiorców (klientów).

TREND 8 – Wykorzystanie mediów społecznościowych


Co nam dają social media? Możliwość precyzyjnego dotarcia do zainteresowanych z naszym marketingiem, ogromny zasięg, a także masa danych przydatnych do analizy. Jak to wykorzystać  podpowiemy, skontaktuj się z nami.

 TREND 9 – Wygoda użytkownika (UX)


UX - User experience czyli wygoda użytkowania na to warto teraz stawiać nacisk. Sklep musi być wygodny, przejrzysty, dobrze wyglądający już nie tylko na monitorze komputera ale także na telefonie i tablecie.

 

TREND 10 – Treści, które sprzedają


Sam e-sklep to już za mało. Warto dołożyć do tego content marketing czyli dodatkowe treści, które przyciągną i zaciekawia odbiorców. Mogą to być filmy wideo, poradniki , podpowiedzi, ciekawe historie czyli wszystko to co pozwoli wyróżnić się z tłumu.

Już dziś zacznij dbać o swój biznes i idź razem z trendami, które ułatwia Ci kreowanie marki, zwiększenie sprzedaży oraz pozwolą na zadowalanie klientów i zdobywanie nowych grup odbiorów.



Jeżeli jesteście zainteresowani zapraszamy na naszą stronę do kontaktu.

Źródło: e-prom.com.pl , google.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz