Pierwszym czynnikiem jest obecność słów kluczowych w tytule samej strony. To bowiem na podstawie tytułu algorytmy Google określają tematykę danej strony.
Kolejnym elementem są słowa kluczowe ale już umieszczone w treści na stronie. Mowa tutaj o opisach produktów, opisach kategorii czy też innych treściach. Złotą zasadą jest, że słowo kluczowe powinno pojawić się tam przynajmniej jeden raz.
Słowa kluczowe powinny znaleźć się również w atrybutach alt obrazów umieszczony w witrynie. Dzięki jego umieszczeniu strona będzie miała szansę pojawić się w graficznych wynikach wyszukiwania Google.
Do istotnych czynników rankingowych zaliczyć należy również jakość oraz długość umieszczonych treści. Mowa tutaj o tym aby były one unikalne oraz dłuższe niż półtora tysiąca znaków. Najlepiej aby publikowane treści były też w jakiś sposób pomocne użytkownikom - z tego też względu dużym uznaniem w oczach Google cieszą się treści poradnikowe.
W ostatnich latach do istotnych czynników zaliczyć należy także dopasowanie strony do wyświetlania na urządzeniach mobilnych. Wszystko za sprawą tego, że już od przeszło roku ponad połowa ruchu w sieci pochodzi właśnie ze smartfonów i tabletów.
Do nieco mniej istotnych ale nadal ważnych czynników należy zaliczyć stosowanie linków kanonicznych, co daje wyszukiwarce wyraźny sygnał, że treść na stronie są oryginalne.
Istotnym czynnikiem rankingowym staje się również szybkość działania strony. Już od jakiegoś czasu algorytmy Google robią bowiem wszystko aby na samej górze wyników wyszukiwania pokazały się wyłącznie szybko działające strony.
W przypadku sklepów internetowych dość istotnym elementem jest również implementacja danych strukturalnych. Pozwalają one lepiej zrozumieć robotom wyszukiwarki co realnie znajduje się na danej podstronie.
Na sam koniec zostawiliśmy aspekt bezpieczeństwa czyli wdrożenie na stronie certyfikatu SSL. To sygnał nie tylko dla algorytmów Google ale również i dla samych klientów, że mają do czynienia z witryną, która zadba o bezpieczeństwo ich danych.
Oczywiście nie wyczerpuje to całkowicie tematu wszystkich znanych czynników rankingowych. Staraliśmy się jednak przedstawić powyżej najważniejsze z nich.
Promowanie biznesu to jedno, skuteczne nakłonienie klienta do skorzystania z oferty to drugie. Ale możemy to łatwo zrobić z takim https://www.sellizer.pl/ urządzeniem, a w zasadzie narzędziem. Ono nam pokazuje, kiedy klient przegląda naszą ofertę, a potem my możemy dzwonić, orientować się, namawiać...
OdpowiedzUsuń