Na pewno publikując na stronie nie należy skupiać się na ilości materiałów ale na ich jakości. Wielu przedsiębiorcom wydaje się, że częste publikacje byle jakiego contentu będzie kluczem do sukcesu. Nic bardziej mylnego. Lepiej jest postawić na rzadsze publikacje o wysokiej jakości niż odwrotnie. Dobry content zwyczajnie będzie przydatny dla klientów. Czy to ciekawy artykuł, czy też poradnik lub mini-recenzja - przyniesie większą wartość i dodatkowo pomoże w procesie pozycjonowania Twojej strony.

Innym rażącym błędem pod kątem użyteczności strony jest brak przejrzystego adresu strony. Nie chodzi tutaj o samą nazwę domeny ale ścieżki odnośników do poszczególnych kategorii czy też produktów. Adresy te powinny być przyjazne użytkownikom i samo wyjaśniające. Tak aby klient patrząc na pasek adresu doskonale wiedział co na danej stronie powinno się znajdować.
Następnym błędem który bardzo często się pojawia na stronach internetowych to źle zoptymalizowane grafiki. Coraz częściej użytkownicy korzystają z internetu za pośrednictwem urządzeń mobilnych. Długi czas wczytywania strony spowodowany dużymi zdjęciami może ich zwyczajnie zniechęcić do odwiedzin waszej strony. W ten sposób tracicie szansę na pozyskanie przyszłego klienta.
Na sam koniec warto wspomnieć jeszcze o wszelkiego rodzaju wyskakujących oknach. Jeżeli zależy wam na użyteczności strony to powinniście takie elementy na stronie ograniczyć do absolutnego minimum.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz