Translate

piątek, 5 października 2018

Dlaczego warto zainwestować w marketing szeptany?

Sposobów na zdobycie klienta jest obecnie bardzo wiele. Jedne są bardziej popularne inne nieco mniej. Są też takie metody które wśród wielu osób wzbudzają dość spore kontrowersje. Mowa tutaj o marketingu szeptanym. Sprawnie i dobrze przeprowadzona kampania tego typu potrafi bowiem przynieść firmie wymierne korzyści. Niestety przez błędne podejście do tematu marketingu szeptanego przez niektóre firmy, okrył się on w oczach wielu osób złą sławą. Jak zatem dobrze przeprowadzić kampanię marketingu szeptanego i dlaczego może ona okazać się dla nas bardzo korzystna dowiecie się z poniższego artykułu.


Zacznijmy od tego, że zadaniem marketingu szeptanego jest pobudzenie społeczności na jakimś forum czy też innej grupy użytkowników do dyskusji na dany temat. Nie chodzi tutaj o nachalną reklamę tylko rzetelne przedstawienie produktu i pozwolenie użytkownikom na jego ocenę oraz wymianę cennych uwag. Dobry produkt na pewno się obroni a dodatkowy ,,szum" wokół niego pozwoli go tylko lepiej wypromować lub utrwalić pamięć o nim wśród świadomości klientów.

Zastanówmy się zatem jakie są główne korzyści płynące z marketingu szeptanego. Po pierwsze jest on bardzo skuteczny. Przeprowadzone badania pokazują, że zaufanie użytkowników do opinii innych internautów jest bardzo wysokie. Marketing szeptany znakomicie zatem sprawdza się gdy ktoś szuka informacji na temat jakiegoś produktu.

Marketing szeptany to też bardzo dobry sposób na poprawienie wizerunku danej marki. Jeżeli zostanie poprawnie wykonany jest w stanie podnosić świadomość danej marki wśród klientów.

Dobrze przeprowadzony marketing szeptany daje też szansę do wzbudzenia w klientach pozytywnych emocji. Szczere i rzetelne opinie na temat usługi czy produktu dają możliwość wzbudzenia w klientach prawdziwych emocji.

Marketing szeptany ma też tą przewagę nad innymi formami promocji iż pozwala nam bardzo szybko reagować na wszelkiego rodzaju wizerunkowe kryzysy dotyczące naszej firmy. Prowadząc bowiem kampanię marketingu szeptanego cały czas monitoruje się wszelkie opinie w internecie dotyczące danej firmy. Można zatem niemal natychmiast wychwycić wszelkie negatywne komentarze i od razu na nie odpowiedzieć.

To tylko najważniejsze zalety marketingu szeptanego. Jeżeli byli by Państwo zainteresowani przeprowadzeniem takowej kampanii dla waszej firmy to zapraszamy do kontaktu - http://e-prom.com.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz