Nasi rodacy coraz chętniej dokonuje zakupów w internecie. Jak pokazują badania tendencja ta dotyczy też prezentów. Czy to z okazji świąt Bożego Narodzenia czy też innych ważnych wydarzeń. Kluczem do przekonania Polaków do dokonania zakupu prezentu jest możliwe przy określeniu odpowiedniej grupy docelowej oraz przypominaniu o nadchodzącym święcie i zasugerowaniu pomysłu na upominek.

Kolejnym krokiem jest zasugerowanie potencjalnym klientom jaki prezent mogą sprawić drugiej osobie. Wiele osób jest niezdecydowanych lub też nie śledzi prezentowych trendów i szuka sugestii jaki prezent kupić. Możesz im to ułatwić a tym samym zareklamować swoją ofertę produktową poprzez publikację poradnika na blogu lub innym serwisie. Artykuł w stylu ,,Najlepsze pomysły na prezent z okazji Dnia Kobiet" na pewno okaże się pomocny wielu Panom, którzy przygotowują się do zakupu prezentu.
Innym sposobem jest wykorzystanie potencjału jaki drzemie w mediach społecznościowych. Chcesz dotrzeć do mężczyzn którzy szukają prezentów dla Pań. Przygotowując odpowiednio opracowaną kampanię na Facebooku będziesz w stanie dotrzeć do właśnie tak dokładnie sprecyzowanej grupy odbiorców zwiększając tym samym szansę na konwersję w swoim sklepie www.
Na sam koniec możesz postawić na kampanię mailingową skierowaną do Panów. Jeżeli posiadasz już bazę mailową użytkowników to nie bój się jej wykorzystać i przesłać im newsletter z informacją o dostępnych promocjach z okazji Dnia Kobiet które będą idealne na prezent.
Mamy nadzieje, że powyższe porady okażą się pomocne. W przypadku gdyby mieli Państwo problem z ich wdrożeniem w życie to nasza agencja promocyjno-reklamowa E-prom zawsze chętnie służy pomocą.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz