Translate

Gdzie się reklamować w internecie?

W internecie jest jest cała masa stron na których można się reklamować, w tym programów partnerskich oraz strony typu traffic generator. Wszystko to w jakimś stopniu wpływają na konwersje i proces zakupowy, ale którą opcje wybrać.

Pewnie sądzicie o tym, że dziś na blogu będzie porównanie kilku tego typu serwisów i ocenie ich skuteczności. Jednak nie, dziś będzie o tym jak nie inwestować dodatkowe środki w reklamę tylko o tym, jak małym kosztem ściągnąć do nas klientów z powrotem. Dlaczego taki tytuł i dlaczego taki wstęp na blogu. Ponieważ większość osób szuka właśnie tego typu informacji i najczęściej ponosi koszty, a nie musi.

W większości sklepów internetowych są programy partnerskie jako dodatkowe moduły wbudowane, które pozwalają klientom przydzielić odpowiedni rabat lub punkty które można później wymienić na zniżkę kwotową. Spowoduje to, że klienci przy następnych zakupach zapłacą mniej, więc prędzej wrócą do nas niż będą szukać innego sklepu internetowego. Ważne tutaj jest aby wdrożyć to na samym początku lub jak najszybciej. Dlaczego tak? Odpowiedź jest bardzo prosta. O wiele lepiej jest przyciągnąć klienta, który już raz u nas zrobił zakupy niż szukać nowego. Przy okazji gdy mamy adres e-mail klient lub odwiedził naszą stronę możemy skorzystać z newslettera bądź remarketingu, gdzie reklama będzie chodziła za klientem. Wtedy taki klient jak do nas wróci zobaczy, że produkty może kupić taniej dzięki programowi partnerskiemu więc z wiele większym prawdopodobieństwem zrobi zamówienie niż gdy będzie to nowy klient.



Od tego jakie zniżki przydzielimy klientowi zależy od nas. Może to być procent jak również określona kwota lub po prostu darmowa wysyłka. Warto trzymać się jednej formy od początku do końca ponieważ na początku może ona nie zainteresować klientów, a gdy po nią wrócą już jej nie będzie i będą nie zadowoleni.

Jak było wspomniane na początku jest to najtańszy sposób na utrzymanie klienta i pozyskanie nowego, ponieważ marketing szeptany będzie działał.

Źródło: e-prom.com.pl


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz