Translate

poniedziałek, 16 maja 2016

Certyfikat SSL w sklepie internetowym czy to już standard?

Sklepów internetowych otwiera się coraz więcej. Dziś każdy sprzedawca zamiast strony otwiera sklep internetowy i próbuje swoich sił w tym biznesie i coraz częściej dostajemy oferty na certyfikaty SSL do sklepów internetowych. Czy powinniśmy rozważać zakup certyfikatu, czy to tylko kolejne naciąganie nas na dodatkowe koszty?

Jeżeli chodzi o kwestie naciągania na koszty to tutaj w ogóle nie ma o tym mowy. Certyfikat daje nam możliwość szyfrowania połączenia pomiędzy klientem na sklepem, przez co nasze dane są przesyłane w formie zaszyfrowanej. Dzięki temu takie informacje jak login i hasło nie zostaną przechwycone przez osoby niepowołane. Wzmacnia to świadomość wśród naszych klientów, że dbamy o ich dane co więcej także o nich. Na pewno spowoduje to, że klienci będą u nas chętniej robić zakup w porównaniu z konkurencją, która takiego certyfikatu nie posiada.

Co na to wszystko nasz wielki brat Google. Oczywiście od niego dostaniem odpowiednią pulę punktów SEO, za to, że nasza witryna jest tak przyjazna użytkowników, więc na pewno pomoże to pozycjonerom na osiągnięcie wyższej pozycji mniejszym kosztem pracy, a co za tym idzie niższą ceną.



Tak więc w prosty sposób za pomocą około 100 zł rocznie możemy sobie pomóc w sprzedaży dlatego warto zainwestować dodatkowe środki. Jednak nie jest to dobre zdanie zainwestować dodatkowe środki. O wiele bardziej pasuje warto dołączyć do standardu w sieci.

Źródło: e-prom.com.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz