Translate

środa, 18 lutego 2015

E-sprzedaż - czyli sklep internetowy i jego image!



Zastanawiacie się jak powinien wyglądać dziś sklep internetowy. To pytanie zadaje sobie każdy kto zaczyna stawiać swoje pierwsze kroki w e-sprzedaży. Czy sklep powinien mieć tęczę kolorów, gradienty, przejścia kolorów czy powinien być prosty ale z gustem? Odpowiedź jest jedna. Należy poprosić znajomych oraz samemu poszukać kilku sklepów które przypadają nam do gustu, a następnie te informacje przesłać do grafika i on wyczaruje nam coś pięknego.

Prawda jest taka, że nie ma uniwersalnej metody na sklep wszystko zależy od gustu naszego i naszych klientów, a na pewno nasi znajomi będą naszymi klientami.

Z takim podejście spotykamy się na co dzień i jest to najlepsze rozwiązanie.







W przypadku gdy nie chcemy wzorować się na konkurencji powinniśmy po prostu zostawić swobodna rękę grafikowi i przedstawić mu swój zarys i wyobrażenie sklepu.

Dobry grafik bez problemu wyczaruje coś z niczego i wcale nie musi to być kosztowne i taki na prawdę dopracowany layout możemy mieć w granicach 1000 zł.

A przygotowanie sklepu na darmowym oprogramowaniu np Prestashop nie powinien wynieść więcej niż 2000 zł.

Tak prostym sposobem możemy mieć sklep już od 3000 zł i na najwyższym poziomie.


Jeżeli jesteście zainteresowani takim sklepem na co czekacie sprawdźcie nasze portfolio.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz