Translate

środa, 26 listopada 2014

Pozycjonowanie trochę tajemnic

Zastanawiacie się jak działa pozycjonowanie? Niestety jest to proces o wiele bardziej skomplikowany niż kilka lat temu. Teraz co trzy miesiące zmienia się algorytm Google i tak będąc na pierwszej pozycji po trzech miesiącach nagle możemy nie zostać znalezieni. 

Jak to jest możliwe skoro stosujemy się do zasady "Content is a KING" i mamy unikalną treść na naszej stronie i w przeróżnego rodzaju katalogach?

W dzisiejszych czasach ważniejszą rolę odgrywa jakość linków niż ich ilość. Jeden link ze strony o tak zwanym PR6 jest tysiąc krotnie ważniejszy niż taki sam tysiąc wpisów na ogólnych katalogach o rankingu 0. Stron z wysokim wskaźnikiem PR jest bardzo mało i każdy wpis słono kosztuje, a jeżeli jest to farma linków czyli miejsce gdzie takich stron jest kilkadziesiąt to automatycznie robot Google ignoruje ten wpis. Niestety mało osób o tym wie, a firmy pozycjonerskie zapominają tego dodać.

Zatem gdzie jest złoty środek? Złotym środkiem jest wydanie dużej ilości pieniędzy na pozycjonowanie i skorzystanie z profesjonalnych usług pozycjonowania, w jednej z firmy która daje gwarancję utrzymania pozycji i płaci się tylko wtedy gdy słowo danego dnia jest na wskazanej pozycji. 

Alternatywą tego jest Google AdWords system linków sponsorowanych, który jest tańszy niż pozycjonowanie, możemy określić klienta do którego chcemy dotrzeć jak również efekt widoczny jest od razu.

Jeżeli jesteście zainteresowani pierwszym złotym środkiem albo drugim zapraszamy do kontaktu, odpowiemy na wszystkie nurtujące Was pytania oraz doradzimy co wybrać. Za konsultacje nie pobieramy opłaty ;-)


Źródło: maistostron.pl

Źródło: Niesforny bloger www.e-prom.com.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz