Czym tak właściwie jest marketing szeptany? Otóż polega on na dotarciu do klientów przy pomocy spontanicznego przekazu. Mimo teoretycznej ,,spontaniczności" owego marketingu musi być on dobrze zaplanowany i tylko jego umiejętne i długofalowe prowadzenie będzie w stanie przynieść oczekiwane rezultaty.
Marketing szeptany jest bardzo cenioną formą komunikacji ze względu na swoją wiarygodność. Niestety nie wszyscy to rozumieją i czasami działania z zakresu marketingu szeptanego mogą przypominać bardziej nachalne działania spamerskie.

Jak pokazują badania obecnie rekomendacja jak i dobra opinia innych stanowi najsilniejszą metodę przekonania do zakupu. Znacząca większość internautów przyznaje się, że przed zakupem czyta opinie innych kupujących.
Podczas prowadzenia marketingu szeptanego naszym pierwszym krokiem powinno być staranne zaplanowanie działań i przygotowanie bazy portali, for i stron na których będziemy się wypowiadać. Warto nasze działania na danym portalu zacząć wcześniej od zbudowania wiarygodnego profilu zanim przystąpimy do ,,szeptania". Wszystkie publikowane przez nas komentarze powinny być jak najbardziej wiarygodne i autentyczne. Nie należy też przekłamywać i na siłę wychwalać zalet danego produktu. Najważniejsze jest przedstawienie realnych korzyści płynących z posiadania danego towaru lub usługi.
Jeżeli szukacie agencji która przygotuje dla was profesjonalną kampanię z zakresu marketingu szeptanego to zapraszamy do zapoznania się z ofertą - http://e-prom.com.pl
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz