Bardzo często zdarza się, że osoby rezygnują z pozycjonowania stron one page na rzecz płatnych reklam typu AdWords. Zazwyczaj dzieje się tak dlatego iż pozycjonowanie tego rodzaju stron jest dużo bardziej skomplikowane i czasochłonne. Dla chcącego nie ma jednak rzeczy niemożliwych.
Po pierwsze należy postawić na odpowiednią nawigację po stronie typu one page. Można tego dokonać stosując tak zwane kotwice. Mowa tutaj o etykietach które są przypisane określonym miejscom na stronie. Kliknięcie w daną kotwicę przeniesie nas do odpowiedniego miejsca na stronie.
Pozycjonowanie strony typu one page wiąże się również z doborem odpowiednich słów kluczowych. Powinny być one tak dopasowane aby dotyczyły wyłącznie jednego rodzaju produktu czy też usługi. Ilość słów kluczowych dla strony one page nie może być też zbyt duża. Jeżeli zamierzasz oferować wiele produktów to strona one page raczej nie jest dla ciebie i wtedy lepiej z niej zrezygnować na rzecz tradycyjnego landing page'a.
Tworząc treści na stronę one page należy szczególną uwagę poświęcić doborowi odpowiednich nagłówków. Na całej stronie powinien znajdować się jeden nagłówek typu H1. Należy również rozsądnie korzystać z pozostałych nagłówków od H2 aż do H6 i upewnić się, że wybrane przez nas słowa kluczowe znajdą się właśnie w takich znacznikach.

Na sam koniec należy upewnić się iż strona typu one page będzie dostosowana do urządzeń mobilnych oraz jej czas wczytywania w rankingu page speed będzie odpowiednio wysoki. Oba te czynniki mają bardzo duże znaczenie podczas pozycjonowania.
Super bo moja strona dolp.pl jest właśnie typu one page.
OdpowiedzUsuń