Konieczność korzystania z narzędzi marketingowych w celu odniesienia sukcesu w biznesie jest już od dawna faktem. Bez odpowiednio zaplanowanej i przygotowanej kampanii marketingowej nie można marzyć o zaistnieniu na rynku e-commerce. Dlatego też tak dużą popularnością cieszą się kampanie marketingowe realizowane za pośrednictwem platformy Google Ads. Wielu przedsiębiorców nie jest jednak jeszcze w pełni przekonana do korzystania z tego typu reklamy. W związku z tym w poniższym artykule przedstawimy wam zalety kampanii Google Ads.
Podstawową zaletą reklam realizowanych za pośrednictwem Google Ads jest możliwość osiągnięcia bardzo szybkich rezultatów. W przypadku alternatywnych metod reklamowych takich jak pozycjonowanie stron internetowych na efekty trzeba czekać przynajmniej kilka miesięcy ( utrzymują się one jednak dużo dłużej ) podczas gdy kampanie Google Ads są w stanie przynieść realne korzyści już kilka minut po uruchomieniu.
Konieczne jest jedynie sprecyzowanie celów kampanii, przygotowanie tekstów lub banerów reklamowych i już można za ich pomocą pozyskać nowych klientów. Google Ads sprawdza się zatem w przypadku nowych firm oraz okazjonalnych akcji promocyjnych.
Zaletą reklam Google Ads jest też ich duża mierzalność. Dostępne w panelu klienta statystyki pozwalają bez problemu zbadać skuteczność kampanii pod wieloma względami. Dostajemy szczegółowe dane na temat kosztu kliknięcie klienta w reklamę czy też współczynnika klikalności. Sprawia to, że bez większych przeszkód jesteśmy w stanie ocenić efekty ponoszonych przez nas kosztów. Żadna inna kampania czy to w radio czy telewizji nie da nam takiej możliwości.
Reklamy Google Ads to też możliwość precyzyjnego skierowania reklamy do konkretnej grupy odbiorców. Jeżeli zależy nam aby reklamę zobaczyły tylko osoby poniżej osiemnastego roku życia, żyjące w dużych miastach, poszukujące informacji na temat pielęgnacji włosów to nic nie stoi na przeszkodzie aby tak właśnie sprecyzować grupę odbiorców.
To oczywiście tylko część zalet kampanii Google Ads. Nie wspomnieliśmy tutaj nawet bowiem o możliwości precyzyjnego kontrolowania kosztów reklamy oraz ich mierzalności w porównaniu do działań konkurencji. Mamy jednak nadzieję, że te przedstawione tutaj przekonały was do tego, że inwestycja w reklamę Google Ads jest bardzo dobrą decyzją.
Słyszeliście o agencji brandingowej Necon ? Jeśli nie, tutaj więcej informacji https://necon.pl/o-nas/, wspaniały zespół!
OdpowiedzUsuńProwadzę średnio firmę i muszę przyznać, że dzięki nowym działaniom zyskałam wielu Klientów.
Ten komentarz został usunięty przez autora.
OdpowiedzUsuńTen komentarz został usunięty przez autora.
OdpowiedzUsuńMoim zdaniem obecnie, kiedy wiele w sieci się rozwija, to samodzielne zareklamowanie się w internecie może być naprawdę trudne lub po prostu mało skuteczne. Jeśli nie mamy pojęcia, jak tego dokonać, warto byłoby skorzystać z oferty profesjonalnej firmy. Taką firmą na pewno jest http://adnext.pl/onas/performance-marketing-narzedzia/
OdpowiedzUsuńDla każdej osoby, która prowadzi swój biznes najważniejsze są efekty promocji. Szukając rzetelnego wykonawcy kampanii marketingowej uzyskałam informacje, że warto skontaktować się z agencją reklamową Nakatomi. Należą do czołówki firm w swojej branży. Tworzą strony internetowe, aplikacje mobilne i portale. Mają bardzo rozbudowaną ofertę swoich usług.
OdpowiedzUsuńGoogle Ads w marketingu ma wiele zalet. Na pewno największą zaletą tego systemu jest szybkość uruchomienia kampanii. Praktycznie po 1 h możemy trafiać do potencjalnych klientów z naszą reklamą.
OdpowiedzUsuń