Grudzień to czas obdarowywania bliskich prezentami. Z racji, że wszyscy jesteśmy coraz to bardziej zabiegani to chętnie prezentów szukamy w internecie. Jest to w końcu szybki i wygodny sposób na znalezienie idealnego podarunku dla najbliższych. Tak sytuacja prezentuje się od strony konsumentów. Natomiast dla właścicieli sklepów online jest to najlepszy okres w roku do zwiększenia zysków. Trzeba jednak odpowiednio przygotować sklep internetowy na ten okres. Jak tego dokonać? Dowiecie się Państwo z poniższego poradnika.
Otóż pierwszym krokiem powinno być dodanie do sklepu specjalnej kategorii gdzie znajdą się wyłącznie propozycje z prezentami. Pozwoli to znacznie ułatwić klientom wybór i da szansę szybko znaleźć coś co potencjalnie ich zainteresuje w kontekście prezentu dla siebie lub też bliskich.
Trzeba mieć świadomość, że klienci od zakupów w internecie oczekują wygody i szybkości. Docenią zatem fakt, że ułatwimy im znalezienie tego czego oczekują.
Kolejnym krokiem powinno być zaproponowanie atrakcyjnych promocji i kodów rabatowych. Bardzo dużo osób kupuje w internecie dlatego, że zwyczajnie chcą zaoszczędzić na kwocie jaką mogą przeznaczyć na prezenty. Walka atrakcyjną ceną o klienta jest zatem bardzo skuteczną metodą na jego pozyskanie. Zaproponuj zatem odpowiednie rabaty na zakup najpopularniejszych towarów lub też wprowadź dodatkowe upusty w przypadku dokonania przez klienta większych zakupów.
Aby klienci zauważyli twoje oferty promocyjne musisz też zadbać o dobrą widoczność swojego sklepu w okresie przedświątecznej gorączki zakupowej. W tym celu znakomitym pomysłem będzie inwestycja w reklamę za pośrednictwem platformy Google Ads. To doskonały sposób aby nawet w przypadku ograniczonego budżetu zdobyć i przekonać do siebie klientów którzy mogą być potencjalnie zainteresowani oferowanymi przez nas produktami.
Przygotowanie kampanii reklamowej możesz zawsze zlecić sprawdzonej agencji promocyjne ( https://e-prom.com.pl ) która doradzi Ci jaki typ reklam wybrać, jak dobrać budżet oraz do jakiej grupy odbiorców najlepiej kierować reklamę.
Do przyciągnięcia do siebie klientów w okresie świątecznych zakupów dobrze będzie też wykorzystać media społecznościowe z Facebookiem na czele. W jego przypadku dobrze będzie też postawić na płatne kampanie reklamowe które pozwolą zwiększyć zasięg naszych postów reklamowych a tym samym pozyskać dodatkowych klientów.
Ciekawe wiadomości dla osób prowadzących sklep internetowy.
OdpowiedzUsuń----
https://xtreem.pl/
Ważne, żeby taki sklep zachęcał do zakupów. Tu chyba dobra, korzystna oferta ma największe znaczenie. Chociaż są sklepy jak na przykład https://www.oleole.pl/glosniki-przenosne,_Tracer.bhtml , w których zawsze zakupy są udane. Profesjonalna obsługa, szeroka oferta, konkurencyjne ceny. do takich sklepów chętnie się wraca na kolejne zakupy.
OdpowiedzUsuńJestem pod wrażeniem. Bardzo ciekawie napisany artykuł.
OdpowiedzUsuńBardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.
OdpowiedzUsuńAkurat jeśli chodzi o same sklepy internetowe to ja przez cały rok z nich korzystam i myślę, że jest to doskonała forma zakupów. Jestem przekonany, że jak przeczytamy https://www.sendit.pl/blog/dostales-uszkodzona-przesylke-sprawdz-co-mozesz-zrobic-w-tej-sytuacji to również każdy z nas może mieć taką sytuację kiedy otrzyma uszkodzoną paczkę.
OdpowiedzUsuń