Translate

Sprawdzone sposoby na zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym

Wielkie święto sprzedażowe czyli Black Friday właśnie nadeszło. Dzień ten oraz następujący po nim okres przed świętami Bożego Narodzenia to doskonała sposobność aby zwiększyć zyski z handlu w internecie. Jak jednak zachęcić klientów do zakupów? Jak sprawić aby chętniej korzystali oni z usług naszego sklepu www? W tym artykule postaramy się wam przedstawić sprawdzone sposoby na zwiększenie sprzedaży w sklepie on-line.


Na samym początku należy upewnić się, że nasz sklep jest dobrze zoptymalizowany pod kątem szybkości wczytywania się. Nic tak nie potrafi zniechęcić klienta do zakupów jak zbyt długi czas ładowania się strony. Klienci rzadko kiedy wykazują się w takich sytuacjach cierpliwością i zwyczajnie rezygnują z zakupów na rzecz konkurencji. Jakie mogą być powody zbyt długiego wczytywania się strony? Jest ich całkiem sporo. Najczęstsze to źle zbyt duże pliki graficzne, niepotrzebna ilość skryptów na stronie lub też słabej jakości hosting.

Kolejną kwestią która pomoże wam w uzyskaniu większych obrotów z e-commerce jest upewnienie się, że sklep internetowy jest w pełni responsywny. Już ponad połowa ruchu w sieci pochodzi z urządzeń mobilnych. Robienie zakupów z poziomu smartfona czy też tabletu jest zwyczajnie wygodne i wpisuje się w zabiegany styl życia jaki obecnie jest bardzo popularny. Sklep www który jest nie dostosowany do wyświetlania się na urządzeniach mobilnych to prosty sposób na stratę wielu potencjalnych klientów.

Również obsługa samego sklepu powinna być jak najbardziej intuicyjna i prosta. Jeżeli klient będzie zmuszony do dokonania zbyt wielu kliknięć aby sfinalizować transakcje to może się zwyczajnie zniechęcić do zakupu. Upewnijcie się zatem, że wasz sklep jest przejrzysty pod kątem nawigacji i zapewnia bezproblemowy i jasny proces zakupowy.

Sposobem na przyciągnięcie klientów do naszego sklepu jest również wprowadzenie na stronie wysokiej jakości treści. Mowa tutaj o różnego rodzaju poradnikach, porównaniach czy też zestawieniach produktów. Użytkownicy bardzo cenią sobie treści których celem jest rozwiązanie istniejących problemów lub też pomoc w dokonaniu wyboru na temat zakupu konkretnego produktu.

To tylko część metod jakie można zastosować do zwiększenia sprzedaży w sklepie online. Oprócz tego warto wspomnieć jeszcze o reklamach Google Ads czy też metodach które przynoszą długotrwałe rezultaty, takich jak pozycjonowanie stron www.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz