Translate

Snapchat jako narzędzie do promocji twojej firmy

Jeżeli nie śledzicie na bieżąco rynku social media zapewne nie wiecie nawet jak ogromną popularnością wśród ludzi młodych cieszy się Snapchat. Co ważniejsze z naszego punktu widzenia jest to też doskonałe narzędzie do prowadzenia marketingu. Nie należy on do typowych kanałów społecznościowych ale na pewno nie brakuje w nim potencjału. Dziś postaramy się wam zatem przybliżyć możliwości Snapchata oraz to jak można go wykorzystać do promowania własnego biznesu.


Mimo, że Snapchat wydaje się prostym narzędziem to jego możliwości są całkiem duże. Pozwala on w końcu użytkownikom na przesyłanie zdjęć, filmików oraz rozmowę. Najciekawszym jednak aspektem Snapchata jest to, że wszystkie publikowane treści dostępne są jedynie przez 10 sekund po publikacji a następnie ulegają usunięciu. Do czego zatem można wykorzystać tego rodzaju kanał społecznościowy?

Na pewno okaże się on pomocny jeżeli będziemy chcieli nagłośnić jakieś wydarzenie związane z naszą marką. Jeżeli organizujemy jakiś konkurs, wprowadzamy nową promocję czy też wystawę produktów to Snapchat będzie idealny aby poinformować ludzi o tym fakcie.

Snapchat jest też wręcz stworzony do prezentowania nowości w naszej ofercie. Umożliwia w końcu zaprezentowanie klientom nie tylko interesujących zdjęć ale także filmów pokazujących zastosowanie naszego produktu. Pozwala więc kompleksowo zaprezentować to co mamy do zaoferowania.


Snapchat to także idealne sposób aby pokazać bardziej ludzką stronę naszego biznesu. Zaprezentować się klientom od tej mniej formalnej strony. Nie musimy w końcu zanudzać naszych klientów tym co mamy do zaoferowania a możemy ich przyciągnąć do siebie pokazując, że w wolnym czasie robimy to co oni - pływamy, biegamy itd.

Znakomitym sposobem na wykorzystanie potencjału Snapchata jest oferowanie zniżek czy też kuponów rabatowych za dalsze przesyłanie udostępnianych przez nas zdjęć. Nie jest to nic nowego i doskonale sprawdza się również w wypadku innych kanałów społecznościowych.

Snapchat to też świetny sposób aby porozmawiać z naszymi klientami. W bardzo łatwy sposób za pomocą tego medium można przeprowadzić sesję Question and Answer gdzie klienci zadają Ci nurtujące ich pytania. Pozwala to też na zbudowanie bardzo mocnej więzi z potencjalnymi klientami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz