Zacznijmy od tego iż aby kampania sezonowa była realnie skuteczna musi zostać odpowiednio przygotowana. Musimy zatem z wyprzedzeniem ustalić nasz harmonogram tego rodzaju akcji. Pozwoli to dopracować strategię, przygotować odpowiednie materiały i ogólnie zadbać o to aby akcja przyniosła oczekiwane rezultaty. Dodatkowo musisz ustalić kto w twojej firmie zajmie się nadzorowaniem tego rodzaju działań lub też zlecić to zewnętrznej firmie dla której marketing internetowy nie stanowi tajemnic.
Różnego rodzaju rabaty i promocje działają praktycznie zawsze ale dopiero w przypadku połączenia ich z kampaniami sezonowymi przynoszą prawdziwie spektakularne rezultaty. Rabat 10% na zakupy brzmi bowiem dużo gorzej niż hasło w stylu ,,Z okazji Dnia Kobiet wszystkim naszym kochanym Paniom pragniemy przekazać w ramach prezentu 10% upust".
Warto również szukać różnego rodzaju nietypowych świąt i wykorzystać je do przeprowadzenia interesującej kampanii sezonowej. Tego rodzaju kampanie to bowiem idealny, dodatkowy impuls, który zachęci klientów do zakupu lub zapoznania się z ofertą.
Reasumując kampanie sezonowe pozwalają wykazać się kreatywnością i zawsze są bardziej skuteczne niż tradycyjne hasła reklamowe. Z tego też względu zachęcamy do ich stosowania w celu zwiększenia zysków.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz